poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościZmiana wizerunku Polsatu

Zmiana wizerunku Polsatu

Z programu Marketing Mix wyemitowanego na antenie Radia PiN, dowiedzieliśmy się o planach zmiany wizerunku telewizji Polsat. Działania te mają za zadanie poprawić wizerunek stacji, która do tej pory często kojarzy się widzom z programem disco relax. W tym celu zostało przygotowane nowe logo i sygnał dźwiękowy.
Jak poinformował Maciej Stec, dyrektor Biura Reklamy stacji, „Polsat chce odwołać się do ciepłych, pozytywnych ludzkich emocji, a głównym przekazem ma być radość życia”. Odmieniony Polsat ma różnić się od profesjonalnej, ale bardzo „chłodnej” stacji TVN. Koszt promocji nowego wizerunku to około 20 mln złotych.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj