Zmiany w agencji casusBTL event&direct marketing

dodano: 
30.03.2005
komentarzy: 
0

15 marca do agencji casusBTL event&direct marketing dołączyła Joanna Łabuda, która zajęła stanowisko PR Account Managera. Odpowiada między innymi za koordynowanie działań wizerunkowych agencji i jej klientów, budowanie oraz rozwijanie stałych i pozytywnych relacji z mediami. Joanna Łabuda ukończyła studia na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu o specjalności publicystyka ekonomiczna i public relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała już podczas studiów, współpracując m.in. z portalem i magazynem Piar.pl, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, Gazetą Poznańską, działem marketingu TUiR Warta S.A oraz działając w studenckim kole naukowym Pryzmat zajmującym się public relations. Oprócz PR interesuje się dziennikarstwem i podróżami. casusBTL event&direct marketing zajmuje się marketingiem bezpośrednim i kompleksową organizacją wydarzeń, tworząc z nich skuteczne kanały komunikacji bezpośredniej. Szczególny nacisk agencja kładzie na rozwiązania budujące lojalność nabywców i wspieranie sprzedaży w aspekcie długoterminowym. Działania PR-owe obejmują kompleksowe programy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Ponadto agencja specjalizuje się w marketingu produktów i usług „trudnych” (do których należą m.in. produkty z branży farmaceutycznej), których natura ogranicza możliwości klasycznych działań. Głównymi klientami casusBTL event&direct marketing są m. in takie firmy jak: Aventis Pharma, Energis, Farmica, GSK, Jansen-Cilag, MSD, Novartis Poland, Sanofi-Synthelabo.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin