.

Zmiany w dziale retail PR Komunikacji Plus PR

dodano: 
08.11.2022
komentarzy: 
0

W listopadzie 2022 roku Komunikacja Plus PR ogłosiła zmiany w dziale retail PR. Agata Piekarz-Urbaś zarządza działem i odpowiada za rozwój kompetencji retail w agencji. Agata Berndt-Wazelin od września 2022 roku zajmuje z kolei stanowisko Senior Advisora. Wcześniej była PR Managerem. Teraz na to stanowisko awansowała Martyna Rozesłaniec.

Agata Piekarz-Urbaś ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także CSR. Jest również rzeczniczką prasową centrum handlowego Westfield Arkadia. Od początku kariery koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branży retail. Współpracowała z takimi markami jak Amazon, Unibail-Rodamco-Westfield, Intermarché, Bricomarché, Deloitte, Shell, Euronet, British American Tobacco czy 3M Poland. Wspierała także klientów z branży finansowej oraz działających w obszarze przemysłu i healthcare. Piekarz-Urbaś przed dołączeniem do agencji Komunikacja Plus PR pracowała m.in. w Hill+Knowlton Strategies, Havas PR Warsaw, a także Clear Communication Group.

Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Uniwersytetu w Konstancji w Niemczech, gdzie przez rok studiowała w ramach programu Erasmus.

Agata Berndt-Wazelin ma ponad 15 lat doświadczenia w pracy w mediach i branży PR. Z agencją Komunikacja Plus PR związana od 2021 roku. Odpowiada za strategię komunikacji i wizerunek Westfield Mokotów, pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego tego centrum handlowego. Jest również odpowiedzialna za współpracę z Zalando w obszarze komunikacji korporacyjnej. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek oraz PR korporacyjnym.

Ma doświadczenie w obszarze CSR, media relations oraz strategii komunikacji kryzysowej. Przez blisko sześć lat pracowała jako PR Manager w Nałęczów Zdrój, gdzie była odpowiedzialna za wizerunek marek Cisowianka i Cisowianka Perlage, wszystkie działania PR, a także komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. W ramach działań wizerunkowych i promocyjnych prowadziła projekty sponsorskie związane z modą (pokazy najpopularniejszych polskich projektantów), sportem (np. Tour de Pologne), CSR (np. Unicef) i kulturą (np. Teatr Wielki – Opera Narodowa). Zanim przeszła do branży PR, współpracowała m.in. z TVP (Redakcja Sportowa, Kawa czy Herbata) i TVN (Dzień Dobry TVN).

Martyna Rozesłaniec z branżą PR związana jest od 2015 roku. W agencji Komunikacja Plus PR jest odpowiedzialna za strategię public relations Galerii Wileńskiej, w której też pełni funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej, gdzie odpowiadała za pracę biura prasowego, organizację projektów specjalnych, takich jak konkurs Turystyczny Dziennikarz Roku, a także realizację kampanii marketingowych i współpracę z organizacjami pożytku publicznego. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i realizacji projektów CSR. Zanim zaczęła pracę w agencji, zajmowała się organizacją eventów i konferencji. Była związana z fundacją Polska Innowacyjna, gdzie realizowała projekty z obszaru PR i marketingu, m.in. 4.Kongres innoSHARE. Była też redaktor naczelną magazynu „Sezon na Zdrowie”.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach filologia polska i japonistyka. Ukończyła studia podyplomowe z Public Relations w Szkole Głównej Handlowej. (bs)

Na zdjęciu od lewej: Agata Berndt-Wazelin, Agata Piekarz-Urbaś, Martyna Rozesłaniec

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin