Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiany w dziale retail PR Komunikacji Plus PR. w listopadzie 2022 roku komunikacja plus pr ogłosiła zmiany w dziale retail pr. agata piekarz-urbaś zarządza działem i odpowiada za rozwój kompetencji retail w agencji. agata berndt-wazelin od września 2022 roku zajmuje z kolei stanowisko senior advisora. wcześniej była pr managerem. teraz na to stanowisko awansowała martyna rozesłaniec. agata piekarz-urbaś ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także csr. jest również rzeczniczką prasową centrum handlowego westfield arkadia. od początku kariery koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branży retail. współpracowała z takimi markami jak amazon, unibail-rodamco-westfield, intermarché, bricomarché, deloitte, shell, euronet, british american tobacco czy 3m poland. wspierała także klientów z branży finansowej oraz działających w obszarze przemysłu i healthcare. piekarz-urbaś przed dołączeniem do agencji komunikacja plus pr pracowała m.in. w hill+knowlton strategies, havas pr warsaw, a także clear communication group. jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na uniwersytecie marii curie-skłodowskiej w lublinie oraz uniwersytetu w konstancji w niemczech, gdzie przez rok studiowała w ramach programu erasmus. agata berndt-wazelin ma ponad 15 lat doświadczenia w pracy w mediach i branży pr. z agencją komunikacja plus pr związana od 2021 roku. odpowiada za strategię komunikacji i wizerunek westfield mokotów, pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego tego centrum handlowego. jest również odpowiedzialna za współpracę z zalando w obszarze komunikacji korporacyjnej. specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek oraz pr korporacyjnym. ma doświadczenie w obszarze csr, media relations oraz strategii komunikacji kryzysowej. przez blisko sześć lat pracowała jako pr manager w nałęczów zdrój, gdzie była odpowiedzialna za wizerunek marek cisowianka i cisowianka perlage, wszystkie działania pr, a także komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. w ramach działań wizerunkowych i promocyjnych prowadziła projekty sponsorskie związane z modą (pokazy najpopularniejszych polskich projektantów), sportem (np. tour de pologne), csr (np. unicef) i kulturą (np. teatr wielki – opera narodowa). zanim przeszła do branży pr, współpracowała m.in. z tvp (redakcja sportowa, kawa czy herbata) i tvn (dzień dobry tvn). martyna rozesłaniec z branżą pr związana jest od 2015 roku. w agencji komunikacja plus pr jest odpowiedzialna za strategię public relations galerii wileńskiej, w której też pełni funkcję rzecznika prasowego. wcześniej pracowała w polskiej organizacji turystycznej, gdzie odpowiadała za pracę biura prasowego, organizację projektów specjalnych, takich jak konkurs turystyczny dziennikarz roku, a także realizację kampanii marketingowych i współpracę z organizacjami pożytku publicznego. specjalizuje się w pr korporacyjnym i realizacji projektów csr. zanim zaczęła pracę w agencji, zajmowała się organizacją eventów i konferencji. była związana z fundacją polska innowacyjna, gdzie realizowała projekty z obszaru pr i marketingu, m.in. 4.kongres innoshare. była też redaktor naczelną magazynu „sezon na zdrowie”. jest absolwentką uniwersytetu warszawskiego na kierunkach filologia polska i japonistyka. ukończyła studia podyplomowe z public relations w szkole głównej handlowej. (bs). na zdjęciu od lewej: agata berndt-wazelin, agata piekarz-urbaś, martyna rozesłaniec.
W listopadzie 2022 roku Komunikacja Plus PR ogłosiła zmiany w dziale retail PR. Agata Piekarz-Urbaś zarządza działem i odpowiada za rozwój kompetencji retail w agencji. Agata Berndt-Wazelin od września 2022 roku zajmuje z kolei stanowisko Senior Advisora. Wcześniej była PR Managerem. Teraz na to stanowisko awansowała Martyna Rozesłaniec.
Agata Piekarz-Urbaś ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także CSR. Jest również rzeczniczką prasową centrum handlowego Westfield Arkadia. Od początku kariery koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branży retail. Współpracowała z takimi markami jak Amazon, Unibail-Rodamco-Westfield, Intermarché, Bricomarché, Deloitte, Shell, Euronet, British American Tobacco czy 3M Poland. Wspierała także klientów z branży finansowej oraz działających w obszarze przemysłu i healthcare. Piekarz-Urbaś przed dołączeniem do agencji Komunikacja Plus PR pracowała m.in. w Hill+Knowlton Strategies, Havas PR Warsaw, a także Clear Communication Group.
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Uniwersytetu w Konstancji w Niemczech, gdzie przez rok studiowała w ramach programu Erasmus.
Agata Berndt-Wazelin ma ponad 15 lat doświadczenia w pracy w mediach i branży PR. Z agencją Komunikacja Plus PR związana od 2021 roku. Odpowiada za strategię komunikacji i wizerunek Westfield Mokotów, pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego tego centrum handlowego. Jest również odpowiedzialna za współpracę z Zalando w obszarze komunikacji korporacyjnej. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek oraz PR korporacyjnym.
Ma doświadczenie w obszarze CSR, media relations oraz strategii komunikacji kryzysowej. Przez blisko sześć lat pracowała jako PR Manager w Nałęczów Zdrój, gdzie była odpowiedzialna za wizerunek marek Cisowianka i Cisowianka Perlage, wszystkie działania PR, a także komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. W ramach działań wizerunkowych i promocyjnych prowadziła projekty sponsorskie związane z modą (pokazy najpopularniejszych polskich projektantów), sportem (np. Tour de Pologne), CSR (np. Unicef) i kulturą (np. Teatr Wielki – Opera Narodowa). Zanim przeszła do branży PR, współpracowała m.in. z TVP (Redakcja Sportowa, Kawa czy Herbata) i TVN (Dzień Dobry TVN).
Martyna Rozesłaniec z branżą PR związana jest od 2015 roku. W agencji Komunikacja Plus PR jest odpowiedzialna za strategię public relations Galerii Wileńskiej, w której też pełni funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej, gdzie odpowiadała za pracę biura prasowego, organizację projektów specjalnych, takich jak konkurs Turystyczny Dziennikarz Roku, a także realizację kampanii marketingowych i współpracę z organizacjami pożytku publicznego. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i realizacji projektów CSR. Zanim zaczęła pracę w agencji, zajmowała się organizacją eventów i konferencji. Była związana z fundacją Polska Innowacyjna, gdzie realizowała projekty z obszaru PR i marketingu, m.in. 4.Kongres innoSHARE. Była też redaktor naczelną magazynu „Sezon na Zdrowie”.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach filologia polska i japonistyka. Ukończyła studia podyplomowe z Public Relations w Szkole Głównej Handlowej. (bs)
Na zdjęciu od lewej: Agata Berndt-Wazelin, Agata Piekarz-Urbaś, Martyna Rozesłaniec