Zmiany w Filmotece Narodowej

dodano: 
06.12.2016
komentarzy: 
0

Z Filmoteką Narodową żegna się, związana z nią od 2011 roku, Paulina Litwinow. Od marca 2016 roku pracowała w niej jako starszy specjalista ds. marketingu, wcześniej pełniła funkcję specjalisty ds. promocji. Od maja 2016 roku jest również rzecznikiem prasowym i kierownikiem marketingu Festiwalu Dwa Brzegi, z którym współpracowała już wcześniej.

Z marketingiem i mediami związana jest od 2010 roku. Poza pracą w Filmotece i współpracą z Festiwalem Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, od 2015 roku prowadzi program filmowy na antenie Telewizji Kino Polska.
Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologię polską na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Była trzykrotnie nominowana do Protonów (Protony 2015 - 4. miejsce; Protony 2014 - 2. miejsce; Protony 2013 - 6. Miejsce).

Jako starszy specjalista ds. marketingu odpowiadała za marketing, i PR w Filmotece Narodowej. Do jej obowiązków należało prowadzenie działań z zakresu PR, w tym media relations, organizacja kampanii promocyjnych, współpraca z partnerami, patronami czy sponsorami, a także planowanie i realizowanie strategii marketingowej.

Teraz obowiązki Litwinow tymczasowo przejęła Katarzyna Koła-Bielawska. W Filmotece Narodowej działa od prawie 4 lat. Poprzednio pracowała w niej jako specjalista ds. nowych mediów w Repozytorium Cyfrowym. Wcześniej zwiazana była z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej i telewizją Ale kino+. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin