Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiany w Imago PR: wzmocnienie zespołu, nowa struktura. pod koniec marca 2022 roku imago public relations poinformowalo o wprowadzeniu zmian w strukturze firmy i powiększeniu zespołu. dwie osoby awansowały na stanowiska account directorów, dołączył nowy strategy director, a także powołano dział odpowiedzialny za media społecznościowe. marta dobrzańska i maciej preidl awansowali w agencji na stanowiska account directorów. na nowych stanowiskach nadzorują realizację wszystkich projektów agencji w obszarach brand pr i corporate pr. oboje są związani z imago pr od 2015 roku, a dotychczas pełnili funkcje senior account managerów. dobrzańska przed dołączeniem do imago pr przez dziewięć lat pracowała w firmie konsultingowej wyg international. na stanowisku specjalistki ds. marketingu i pr odpowiadała tam za realizację kampanii promocyjnych projektów finansowanych z funduszy ue. maciej preidl poprzednio pracował z kolei w parlamencie europejskim oraz w korporacji z branży farmaceutycznej. marta dobrzańska, fot. joanna nowicka. maciej preidl, fot. joanna nowicka. do agencji na nowo utworzone stanowisko strategy directora dołączył paweł gniadek. jest odpowiedzialny za strategie opracowywane i realizowane przez imago pr na rzecz klientów, a także koordynację działań new business. wcześniej gniadek pełnił funkcje kierownicze w agencjach public relations oraz firmach takich jak telpress, południowy koncern energetyczny, tauron polska energia, śląski urząd marszałkowski, piast gliwice, grupa miśot. współtworzył struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotowywał i nadzorował projekty w zakresie komunikacji i promocji (np. ipo, przejęcia, konsolidacje). prowadzi także zajęcia dla studentów dotyczące różnych obszarów komunikacji. paweł gniadek, fot. joanna nowicka. imago pr wydzieliło także zespół odpowiedzialny za komunikację w mediach społecznościowych. jak wyjaśnia rafał czechowski, założyciel i managing director agencji, zmiany w strukturze są odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. jednostką, wyznaczoną kilka miesięcy temu, kieruje bartosz makowiec, digital content manager, związany z agencją od 2016 roku. (mb).
Pod koniec marca 2022 roku Imago Public Relations poinformowalo o wprowadzeniu zmian w strukturze firmy i powiększeniu zespołu. Dwie osoby awansowały na stanowiska Account Directorów, dołączył nowy Strategy Director, a także powołano dział odpowiedzialny za media społecznościowe.
Marta Dobrzańska i Maciej Preidl awansowali w agencji na stanowiska Account Directorów. Na nowych stanowiskach nadzorują realizację wszystkich projektów agencji w obszarach brand PR i corporate PR. Oboje są związani z Imago PR od 2015 roku, a dotychczas pełnili funkcje Senior Account Managerów.
Dobrzańska przed dołączeniem do Imago PR przez dziewięć lat pracowała w firmie konsultingowej WYG International. Na stanowisku specjalistki ds. marketingu i PR odpowiadała tam za realizację kampanii promocyjnych projektów finansowanych z funduszy UE.
Maciej Preidl poprzednio pracował z kolei w Parlamencie Europejskim oraz w korporacji z branży farmaceutycznej.

Marta Dobrzańska, fot. Joanna Nowicka

Maciej Preidl, fot. Joanna Nowicka
Do agencji na nowo utworzone stanowisko Strategy Directora dołączył Paweł Gniadek. Jest odpowiedzialny za strategie opracowywane i realizowane przez Imago PR na rzecz klientów, a także koordynację działań new business. Wcześniej Gniadek pełnił funkcje kierownicze w agencjach public relations oraz firmach takich jak Telpress, Południowy Koncern Energetyczny, Tauron Polska Energia, Śląski Urząd Marszałkowski, Piast Gliwice, Grupa MiŚOT. Współtworzył struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotowywał i nadzorował projekty w zakresie komunikacji i promocji (np. IPO, przejęcia, konsolidacje). Prowadzi także zajęcia dla studentów dotyczące różnych obszarów komunikacji.

Paweł Gniadek, fot. Joanna Nowicka
Imago PR wydzieliło także zespół odpowiedzialny za komunikację w mediach społecznościowych. Jak wyjaśnia Rafał Czechowski, założyciel i Managing Director agencji, zmiany w strukturze są odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Jednostką, wyznaczoną kilka miesięcy temu, kieruje Bartosz Makowiec, Digital Content Manager, związany z agencją od 2016 roku. (mb)