Zmiany w Sony: Kamil Krzywański rzecznikiem, Piotr Papaj w centrali w Wielkiej Brytanii

dodano: 
29.03.2016
komentarzy: 
0

Kamil Krzywański wraz z początkiem maja 2016 roku obejmie stanowisko rzecznika prasowego i PR Campaign Managera polskiego oddziału Sony. Zastąpi Piotra Papaja, który 1 kwietnia dołączy do zespołu Corporate Communications Europe w centrali firmy w Wielkiej Brytanii.

Kamil Krzywański będzie w Sony odpowiadał za koordynowanie wszystkich działań public relations dla produktów z kategorii telewizorów, fotografii cyfrowej i sprzętu audio. Przez ostatnie 5 lat pracował w agencji Grayling Poland, gdzie zajmował się m.in. współpracą z Sony. Prowadził również projekty komunikacyjne dla takich marek jak YouTube, Google, SanDisk, Jung, Electronic Arts, FOX International Channels, easyJet czy Żywiec Zdrój. Wcześniej był związany m.in. z telewizją Polsat News.

Piotr Papaj w centrali Sony w Wielkiej Brytanii będzie odpowiedzialny za zarządzanie komunikacją PR kategorii telewizorów w Europie oraz prowadzenie projektów komunikacyjnych łączących wszystkie kategorie produktowe elektroniki użytkowej. Do Sony w Polsce dołączył we wrześniu 2011 roku. Wcześniej pełnił funkcję zastępcy rzecznika prasowego ING Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie, ING Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego i ING Usługi Finansowe (obecnie Nationale-Nederlanden). Jest absolwentem lingwistyki stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim.

Za obsługę biura prasowego i dodatkowych projektów komunikacyjnych dla marek z portfolio Sony nadal będzie odpowiadała agencja Grayling Poland. Po stronie agencji działania prowadzi zespół konsumencki pod kierownictwem Iry Czerniawskiej.

Nie zmieniają się także osoby odpowiedzialne za komunikację innych marek Sony Corporation w Polsce. Za działania PR Sony Computer Entertainment i marki PlayStation odpowiada Monika Paplińska, zaś biuro prasowe Sony Mobile Communications i marki Xperia prowadzi agencja Kod ID. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin