.

Zmiany w strukturze agencji Publicon

dodano: 
08.02.2018
komentarzy: 
0

Wrocławska agencja Publicon na początku 2018 roku wprowadziła zmiany w swojej strukturze i sposobie działania.  

Katarzyna Pastuszka została partnerem zarządzającym w firmie. Będzie odpowiedzialna za standard dostarczanych projektów i przebieg relacji z klientami. Z agencją związana jest od siedmiu lat, a przez ostatnie dwa lata samodzielnie prowadziła projekty i zarządzała zespołem.

Nowe osoby w agencji Publicon

Karolina Sikorska, Paulina Laufer-Orłowska, Mikołaj Ławnicki

Publicon utworzył też nowe stanowisko w strukturze – Business Development Managera. Funkcję tę pełni Karolina Sikorska, która jest również odpowiedzialna za PR agencji. Sikorska z firmą związana jest od 2008 roku. Prowadziła projekty dla firm z branż FMCG i deweloperskiej, a przez ostatnie dwa lata realizowała działania dla Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL).

Stanowiska Senior PR Managerów objęły Marta Dunajko i Aleksandra Witkowska. Marta Dunajko w agencji pracuje od lutego 2017, realizowała działania dla marek z portfolio PPG czy dla województwa łódzkiego. Aleksandra Witkowska z firmą jest z kolei związana od czerwca 2017 roku i koordynuje projekty dla XEOS, projektów „Góral Skipass” czy „Live more. Pomerania”.

Nowe osoby w agencji Publicon

Aleksandra Witkowska, Dorian Zapata Rioja, Marta Dunajko

Funkcję Senior PR Managera wciąż pełni Dorian Zapata Rioja, z Publiconem związany od 2016 roku. Jest odpowiedzialny m.in. za planowanie i realizację działań dla XL Catlin oraz wsparcie w działaniach dla ABSL (inicjatywa ABSL StartUp Challenge). Do jego zespołu z początkiem 2018 roku dołączyła Paulina Laufer-Orłowska, która zajmie się rozbudowaniem kompetencji agencji w zakresie employer brandingu. Wcześniej była związana z Grupą Impel oraz Credit Agricole.

Nowe osoby w agencji Publicon

Michał Ulidis, Katarzyna Pastuszka

Agencja wzmocniła też dział kreacji. Pokieruje nim, jako partner, Michał Ulidis – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Ulidis ma doświadczenie w komunikacji marek komercyjnych, spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych. Do działu dołączył też Mikołaj Ławnicki, Senior Graphic Designer, który odpowiada za nowy key visual agencji.

Szymon Sikorski, założyciel i CEO Publicon, zmiany tłumaczy „długą obecnością na rynku i coraz lepszym rozumieniem potrzeb zarówno partnerów biznesowych, jak i własnych”. „Doszliśmy do wniosku, że nie chcemy się ścigać ze wszystkimi. To, co mamy, to wiedza, ta humanistyczno-społeczna. Rozumienie insightów i wartości. Te obszary będziemy eksplorować bardziej” – mówi szef agencji.

Publicon korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin