Zmiany w STX JAMBOREE

dodano: 
22.09.2006
komentarzy: 
3

Od połowy września agencja marketingu muzycznego STX JAMBOREE powiększyła się o Dział Marketingu i Public Relations. Do Łukasza Mielniczuka i kierującej działem Katarzyny Wołobujewej-Bury, dołączyła Agata Jarczewska. Objęła ona stanowisko Specjalisty ds. PR; dotychczas była związana z agencją United PR.
Dział Marketingu i PR-u zajmuje się promocją eventów i wydawanych kompilacji muzycznych oraz realizacją strategii komunikacyjno-marketingowych firm współpracujących z agencją. Nowy dział podlega Stanisławowi Trzcińskiemu i jest jedną z dwóch części agencji. Druga, działająca pod kierownictwem Pawła Kwiatkowskiego, zajmuje się kompleksową organizacją eventów.

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
29.09.2006
11:28:32
exjamborka
(29.09.2006 11:28:32)
ale exjamborka odeszła sama, jak wiele innych osób. owszem zdarzało się, że rezygnowano z ludzi. nie zamierzam tu robić jednostronnej zadymy, ale kiedyś dzięki takim postom uniknęłam pewnej firmy i teraz postanowiłam pomóc tak, jak kiedyś "ktoś" pomógł mi. Otwarcie twierdzę, że nie polecam tej firmy i tyle. co do ilości nowych osób podsumowałam ostatnie posty.
28.09.2006
18:50:38
Gienek
(28.09.2006 18:50:38)
Dołączyła według informacji jedna osoba... Pewnie jeśli będzie dobrze pracować to zostanie na długo, a jeśli słabiutko do dołączy do exjamborki...
28.09.2006
15:39:15
exjamborka
(28.09.2006 15:39:15)
tyle nowych osób..........jestem ciekawa jaki procent z nich pozostanie za 3-5 miesięcy:)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin