Związek Firm Public Relations ogłosił skład Jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze. Zasiądzie w nim 145 osób, w tym zarówno praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów, jak i środowiska akademickiego.
Przewodniczącą Jury została Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.
Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach:
Przewodniczącą pierwszej grupy została Justyna Szafraniec, Head of Communications Generali Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, Komunikacja z rynkiem kapitałowym, Finanse, Technologia, IT, telekomunikacja, a także Sport, turystyka i rekreacja.
Pracami drugiej grupy zarządzać będzie Grzegorz Szczepański, CEO Burson Poland. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Walka z dezinformacją, NGO i sektor publiczny, Przemysł i infrastruktura oraz Kultura i media.
Trzeciej grupie jurorskiej przewodniczyć będzie Przemysław Mitraszewski, Managing Partner Lighthouse. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, a także Medycyna i zdrowie.
Przewodniczącym czwartej grupy został Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych w Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Sektor spożywczy oraz Uroda, higiena i wellness.
Pracami piątej grupy zarządzać będzie Małgorzata Mejer, dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej w Procter & Gamble. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: PR korporacyjny, Media Relations, Moda i styl życia, a także Efektywność.
Szóstej grupie przewodniczyć będzie Anna Cywińska, dyrektorka działu korporacyjnego i komunikacji w grupie spółek Danone w Polsce oraz prezeska Fundacji Nutricia. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Event społeczny oraz Kreatywność.
Pracami siódmej grupy jurorskiej pokieruje Konrad Kruczkowski, wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA ds. marketingu i komunikacji. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing, a także Motoryzacja i transport.
Ósmej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Rybak-Dowżyk, Corporate Communication & ESG Department Directorka w T-Mobile. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Content marketing – branded content, Social Media, Event komercyjny oraz Research&Insight.
Z ramienia redakcji PRoto.pl w gronie jurorów zasiada Małgorzata Baran, redaktorka naczelna portalu. Znalazła się ona w grupie ekspertów, którzy oceniać będą zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing oraz Motoryzacja i transport.
Z pełną listą składu poszczególnych grup jurorskich można zapoznać się na stronie.
Do 4 września można zgłaszać projekty w drugim terminie. Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upływa 11 września.
>>> Zgłoszenia do konkursu można dokonać przez formularz
Więcej informacji znajduje się na stronie.
PRoto.pl jest partnerem konkursu. (kn)


