Wczoraj ogłoszono wyniki XIII edycji konkursu Impactor. Wśród laureatów nagród przyznawanych przez Akademię Mediów i Reklamy znalazły się m.in. agencje Ciszewski Public Relations, MagnifiCo, wyróżniona została firma Polkomtel.
Ciszewski Public Relations to laureat w kategorii agencja PR roku, MagnifiCo natomiast, za kampanię dla AVON „Adam – mężczyźni kontra rak piersi”, uhonorowano w kategoriach projekt PR oraz projekt CSR roku. W konkursie wyróżniono również firmę Polkomtel, a w szczególności dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej Dariusza Matuszaka, za wykorzystanie technologii telekomunikacyjnej w działaniach CSR dla służb ratunkowych.
Pozostali laureaci to m.in.: PSP (projekt roku – marketing sportowy), ARBOinteractive (event roku), samorząd województwa warmińsko-mazurskiego (projekt roku – marketing miejsc). Uzasadnienia werdyktu oraz prezentacje projektów dostępne są na stronie.
Konkurs Impactor odbywa się od 1998 roku. Jury to Akademia Mediów i Reklamy złożona z laureatów wszystkich poprzednich edycji. Od 2010 roku nagrody przyznawane są także najlepszym projektom marketingowym. (iw)


