Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Znamy nominowanych do Effie 2021! w 22. edycji effie awards poland jurorzy wyłonili 78 nominacji. spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał ich starcom, wśród agencji – mccann poland, a wśród reklamodawców mcdonald’s i grupa maspex. najwięcej nominacji jury przyznało w kategorii react & defend, która nagradza projekty firm i marek, które w obliczu czynników wyłącznie zewnętrznych biznesowych lub pozabiznesowych, przyjęły taktykę broniącą pozycji na rynku. 28 września 2021 roku ogłoszone zostały nominacje w tegorocznej edycji konkursu. ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do effie awards 2021. jury pod przewodnictwem macieja hermana, dyrektora zarządzającego lotte wedel,. właściciela marki e.wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach. wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: mccann poland – 7, vmly&r – 6 – oraz ddb warszawa i publicis worldwide, które zdobyły ich po 5. 12 nominacji trafiło natomiast do agencji mediowej starcom. performics i spark foundry otrzymali ich po 7, a wavemaker – 6. mcdonald’s i grupa maspex otrzymały najwięcej nominacji wśród marketerów – obie firmy zdobyły ich po 4. kolejni nominowani w tej kategorii to grupa żywiec, lego, mastercard oraz polski standard płatności – każdy z 3 nominacjami. wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów. z pełną listą nominowanych można zapoznać się na stronie. zwycięzcy zostaną ogłoszeni 26 października 2021 roku podczas uroczystej gali, która odbędzie się w teatrze wielkim – operze narodowej w warszawie. proto.pl jest patronem medialnym konkursu.
W 22. edycji Effie Awards Poland jurorzy wyłonili 78 nominacji. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał ich Starcom, wśród agencji – McCANN Poland, a wśród reklamodawców McDonald’s i Grupa Maspex.
Najwięcej nominacji jury przyznało w kategorii React & Defend, która nagradza projekty firm i marek, które w obliczu czynników wyłącznie zewnętrznych biznesowych lub pozabiznesowych, przyjęły taktykę broniącą pozycji na rynku.
28 września 2021 roku ogłoszone zostały nominacje w tegorocznej edycji konkursu. Ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do Effie Awards 2021. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego LOTTE Wedel,
właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: McCANN Poland – 7, VMLY&R – 6 – oraz DDB Warszawa i Publicis Worldwide, które zdobyły ich po 5.
12 nominacji trafiło natomiast do agencji mediowej Starcom. Performics i Spark Foundry otrzymali ich po 7, a Wavemaker – 6.
McDonald’s i Grupa Maspex otrzymały najwięcej nominacji wśród marketerów – obie firmy zdobyły ich po 4. Kolejni nominowani w tej kategorii to Grupa Żywiec, LEGO, Mastercard oraz Polski Standard Płatności – każdy z 3 nominacjami.
Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów.
Z pełną listą nominowanych można zapoznać się na stronie.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 26 października 2021 roku podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.