Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Znamy nominowanych do Effie 2023! ogłoszono tegoroczne nominacje do effie awards poland. w konkursie nagradzane są najbardziej efektywne kampanie i działania marketingowe. w pierwszych dniach października 2023 roku podano listę nominowanych kampanii i działań. do walki nagrody wytypowano 103 projekty. uczestnicy tej edycji mogli zgłaszać projekty w ramach 30 kategorii: 12 industry oraz 18 specjalnych. organizatorzy konkursu przeanalizowali zmiany na rynku komunikacji marketingowej, co poskutkowało redefinicją i uporządkowaniem kategorii w ramach istniejących zbiorów, a także utworzeniem nowej kategorii – governance (zgodnej z podziałem esg). pracami jurorów – ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy, podzielonych na 14 grup – kierowała w tym roku magdalena kotlarczyk, szefowa polskiego oddziału google. w 24. edycji konkursu wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały ddb warszawa (12), ogilvy (7), oraz gong i publicis worldwide (po 6). wśród agencji mediowych na czele nominowanych znaleźli się starcom (15), essencemediacom i omd (po 9), mediahub i wavemaker (po 8). z kolei spośród reklamodawców najwięcej nominacji otrzymali mcdonald’s (6) oraz ing bank śląski (5), zaraz za nimi uplasowali się allegro, bank bnp paribas oraz p&g (po 4). zwycięzcy effie awards 2023 zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 7 listopada 2023 roku w teatrze wielkim – operze narodowej w warszawie. więcej informacji można znaleźć na stronie. proto.pl jest patronem medialnym konkursu.
Ogłoszono tegoroczne nominacje do Effie Awards Poland. W konkursie nagradzane są najbardziej efektywne kampanie i działania marketingowe. W pierwszych dniach października 2023 roku podano listę nominowanych kampanii i działań. Do walki nagrody wytypowano 103 projekty.
Uczestnicy tej edycji mogli zgłaszać projekty w ramach 30 kategorii: 12 industry oraz 18 specjalnych. Organizatorzy konkursu przeanalizowali zmiany na rynku komunikacji marketingowej, co poskutkowało redefinicją i uporządkowaniem kategorii w ramach istniejących zbiorów, a także utworzeniem nowej kategorii – Governance (zgodnej z podziałem ESG).
Pracami jurorów – ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy, podzielonych na 14 grup – kierowała w tym roku Magdalena Kotlarczyk, szefowa polskiego oddziału Google.
W 24. edycji konkursu wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały DDB Warszawa (12), Ogilvy (7), oraz Gong i Publicis Worldwide (po 6).
Wśród agencji mediowych na czele nominowanych znaleźli się Starcom (15), EssenceMediacom i OMD (po 9), Mediahub i Wavemaker (po 8).
Z kolei spośród reklamodawców najwięcej nominacji otrzymali McDonald’s (6) oraz ING Bank Śląski (5), zaraz za nimi uplasowali się Allegro, Bank BNP Paribas oraz P&G (po 4).






Zwycięzcy Effie Awards 2023 zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 7 listopada 2023 roku w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.