.

 

Znamy nominowanych w konkursie Innovation 2019!

dodano: 
03.04.2019
komentarzy: 
0

Już 15 kwietnia poznamy zwycięzców konkursu Innovation 2019, w którym nagradzane są odważne koncepcje przełamujące schematy, eksperymentujące i odnoszące sukcesy. Inicjatywa jest skierowana do biznesu, środowisk technologicznych, firm z branży marketingu i mediów.

Jury pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director w Microsoft, wybrało tegorocznych nagrodzonych, który statuetki odbiorą podczas gali 15 kwietnia 2019 roku w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

Część nagrodzonych prac zostanie zaprezentowana podczas Konferencji Innovation, która odbędzie się 16 kwietnia, również w Fortecy Kręglickich w Warszawie. Organizatorem konkursu i konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nominacje przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie oraz Innowacyjne media.

 

Innowacyjny biznes

„FleetPulse – zadbaj o sprawność swojej floty”, VMLY&R, Bridgestone (podkategoria Model biznesowy)

„Klawiatura moje ING – przelew między słowami”, ING Bank Śląski (podkategoria Produkt)

„notiOne Play” – Notinote, (podkategoria Produkt)

„#VOLVOLOVE” – jazdy testowe Volvo, Grey Worldwide Warszawa, Volvo Car Poland (podkategoria Usługa)

“Imoje – płatności online dla sklepów internetowych z opcją »Kup teraz, zapłać do 21 dni«” (podkategoria Usługa)

„Projekt Tymczasem” – EB, LIVE, VMLY&R, Starcom (podkategoria Branding)

„ACTIVY – Program Rowerem do Pracy”, Activy (podkategoria CSR)

Innowacyjny biznes – działania społeczne

„Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać, bo powietrze” – kampania wspierająca postawy Polaków na rzecz czystego powietrza, oferta finansowania produktów i rozwiązań energooszczędnych bez prowizji, ING Bank Śląski (podkategoria CSR)

„Na smog? Zielone przystanki” – proekologiczne rozwiązanie dla miasta, AMS, Gmina Kraków (podkategoria CSR)

„Coś do nich mam” – kampania społeczna mająca na celu zachęcenie do pójścia na USG piersi, Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie, DDB Warszawa, AVON Polska

 

Innowacyjne doświadczenie

„Podlaskie Travel” – komunikacja regionu na LinkedInie, White Bits, Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna (podkategoria Content)

„Dobry Głos dla firm”, GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe, Mediahub (podkategoria Content)

„Atak na K2” – audiobook, Storytel (podktegoria Content)

„Desperados Nocturno 7% – bo chcemy poczuć więcej”, Desperados, K2 Media, Starcom (podkategoria Content)

„INSTALAC7A – PRO8BL3M – OUTPOST”, PRO8L3M „WIDMO”, MELT Jakub Matyka (podkategoria Event)

„Burger Drwala – lepsza strona zimy”, McDonald’s Polska, DDB Warszawa, Omnicom Media Group (podkategoria Event)

„2forU Stories”, McDonald’s Polska, Isobar Polska, DDB&Tribal, OMD (podkategoria Touchpoint)

„Autor Bestsellerów” – serial audio, Storytel Orginal (podkategoria Touchpoint)

„Nieoczekiwany powrót do studia”, Old Spice, Medicom Warszawa, FantasyExpo, Procter&Gamble (podkategoria Touchpoint)

„#VOLVOLOVE”, Grey Worldwide Warszawa, Volvo Car Poland (podkategoria Touchpoint)

„Konkurs Papaya Young Directors”, Papaya Films (podkategoria Inne)

Innowacyjne doświadczenie – działania społeczne

„Kolęda »Cicha noc«” – zbiórka charytatywna, BBDO Warszawa, Stowarzyszenie mali bracia Ubogich (podkatgeoria Event)

„Niezniszczalna tęcza” – event CSR, Ben&Jerry’s, 180heartbeats/JvM, Unilever (podkatgeoria Event)

„Znak świętego Floriana” – obrazek kolędowy, Grey Worldwide Warszawa, Krajowa Izba Kominiarzy (podkategoria CX/UX)

„Kolęda »Cicha noc«” – zbiórka charytatywna, BBDO Warszawa, Stowarzyszenie mali bracia Ubogich (podkatgeoria Touchpoint)

„Znak świętego Floriana” – obrazek kolędowy, Grey Worldwide Warszawa, Krajowa Izba Kominiarzy (podkategoria Touchpoint)

 

Innowacyjne media

„Digital Economister”, Mediacom Warszawa (podkategoria Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne)

„Precious – optymalizacja dotarcia kampanii TV ze względu na zachowania zakupowe”, Wavemaker, Nestle, Edgewell, USP Zdrowie (podkategoria Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne)

„Hope Country FM – głos nadziei w Twoim domu”, Far Cry 5, MSLGROUP, Dom produkcyjny FoszerSawicki, Ubisoft Polska (podkategoria Aplikacje i platformy)

„2forU Stories”, McDonald’s Polska, Isobar Polska, DDB&Tribal, OMD (podkategoria Formaty mediowe i/lub reklamowe)

„BOVSKA Fabia Live” – Skoda Fabia, Isobar Polska, Skoda Polska, Propeller Film, PHD Rocket (podkategoria Formaty mediowe i/lub reklamowe)

„Drzewiec” – Przystanek Bieszczady, Starcom, Lens That, Discovery Channel (podkategoria Formaty mediowe i/lub reklamowe)

„Nieoczekiwany powrót do studia”, Old Spice, Medicom Warszawa, FantasyExpo, Procter&Gamble (podkategoria Formaty mediowe i/lub reklamowe)

„Daj się połączyć” – Tymbark, The Brainbox, Grupa Maspex, Starcom (podkategoria Smart use of data)

„Jak wykorzystać technologię GEOTRAPPINGU do przechwycenia klientów konkurencji” – Land Rover (Discovery Sport/Range Rover Evoque), Value Media, British Automotive Polska (podkategoria Smart use of data)

„Pierwsza kampania targetowa wg typu osobowości konsumenta”, Starcom, LiquidThread, Web2Metrics, Santander Bank Polska (podkategoria Smart use of data)

„#VOLVOLOVE”, Grey Worldwide Warszawa, Volvo Car Poland (podkategoria Inne)

Innowacyjne media – działania społeczne

„Rower Robsona” – niejeżdżenie po alkoholu na rowerze, BBDO Warszawa, KCBRD (podkategoria Formaty mediowe i/lub reklamowe)

„Znak świętego Floriana” – obrazek kolędowy, Grey Worldwide Warszawa, Krajowa Izba Kominiarzy (podkategoria Inne)

 

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin