Zbliża się kolejna edycja Imagination Day, czyli konferencja przyciągająca twórców i liderów innowacji z Polski i zagranicy, dając „przestrzeń dla idei, które poszerzają granice myślenia o komunikacji, kreatywności i roli kultury we współczesnym świecie”. Już 27 i 28 listopada 2025 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy będzie można zobaczyć wystąpienia ekspertek i ekspertów kreatywności, którzy zmieniają oblicze marketingu, technologii i kultury.
Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce
Imagination Day od kilkunastu lat gromadzi osoby tworzące kampanie, projektujące rozwiązania i poszukujące innowacji, które wyznaczają kierunki rozwoju branży kreatywnej. Tegoroczna dwudniowa konferencja przyciągnie uczestników zarówno z Polski, jak i zagranicy – od menedżerów i marketerów, po niezależnych artystów i projektantów. Na scenie wystąpią m.in.:
• Rasmus Wangellin, Global Head of Brand Design – Spotify
• Aditya Kishore, Insight Director – WARC
• Jouke Vuurmans, Global Chief Creative Officer – MediaMonks
• Sarah Pernick, Executive Producer – PayPal
• Philip Thomas, Chief Executive, Ascential Chair, LIONS
• Viton Araujo, Creative Partner – Area 23
• Jean Zamprogno, Executive Creative Director – AKQA
• Jay Richards, CEO – Imagen Insights
• Jarbas Agnelli, Film Director, Creative Director, Founder – Birds on the Wires
• Natalia Talkowska, CEO & Founder – NATALKA
• Andreas Dahlqvist, CEO – NORD DDB
• Józef Jakub Orliński – światowej sławy kontratenor
• Monika Wasilewska, CEE Social Marketing Manager – Netflix
• Maciek Janiszewski, CEE Marketing Manager – Netflix
To pierwsza odsłona programu, który w kolejnych tygodniach zostanie uzupełniony o następne nazwiska.
Od wizjonerów po wschodzące gwiazdy
Imagination Day konfrontuje doświadczenia osób pracujących w międzynarodowych koncernach z perspektywą twórców niezależnych i artystów. Uczestnicy będą mogli poznać zarówno strategie globalnych marek, jak i autorskie projekty redefiniujące pojęcie kreatywności. Zaproszone ekspertki i eksperci zaprezentują światowej sławy case studies, podzielą się przełomowymi insightami, odważnymi ideami oraz praktycznymi strategiami rynkowymi. Nie zabranie również czasu na sesje networkingowe.
Dwudniowy przegląd światowych kampanii – nowa równoległa scena
Program tegorocznej konferencji wzbogacono o nową, równoległą scenę, która przez dwa dni prezentować będzie najlepsze kampanie i działania marketingowe z całego świata. Pokaz zostanie podzielony według kluczowych sektorów – m.in. motoryzacja, FMCG, finanse, retail czy pharma. To wyjątkowa dawka inspiracji dla specjalistów marketingu, którzy w jednym miejscu zyskają dostęp do najnowszych światowych trendów w obszarze, w którym na co dzień pracują.
Przestrzeń dla młodych profesjonalistów
Tegoroczna edycja wprowadza Young Pass – specjalny bilet z 50 proc. zniżką dla osób urodzonych po 28 listopada 1995 roku. To propozycja dla młodych przedstawicieli branży kreatywnej, którzy chcą zdobyć wiedzę i nawiązać pierwsze kontakty zawodowe w międzynarodowym środowisku.
Bilety są dostępne na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (ao)


