Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zostań obserwatorem Social Media Manual! weź udział w tworzeniu social media manual, wypełniając ankietę znajdującą się pod adresem: socialmediamanual.pl zastanawiasz się nad wykorzystaniem social media w swojej pracy? myślałeś o tym, jak wprowadzić swoją markę w social media i jak kreować dialog z konsumentami? chcesz poznać najlepsze praktyki i zastosowania social media w kampaniach marketingowych największych polskich brandów? wypełnij ankietę internetową i dołącz do obserwatorów social media manual. diagnoza social media w polsce 2010 – pierwszego kompendium wiedzy o działaniach firm i marek w obszarze social media w polsce. eksperci i badacze social media opracują raport: social media manual. diagnoza social media w polsce 2010. badanie ma stanowić kompendium wiedzy o potrzebach i postawach konsumentów w dialogu z marką oraz opis standardów prowadzenia działań komunikacyjnych w social media. raport będzie wzbogacony o praktyczne case study kampanii przeprowadzonych dla klientów oraz modele badawcze umożliwiające mierzenie efektywności prowadzonych działań marketingowych i pr. osoby, które wezmą udział w ankiecie, będą otrzymywać bieżące informacje o raporcie social media manual. diagnoza social media w polsce 2010, który ukaże się jeszcze jesienią tego roku. ponadto, zarejestrowane osoby otrzymają wersję elektroniczną raportu oraz zaproszenia na eventy związane z publikacją. zapraszamy również pracowników marketingu i public relations, którzy chcieliby podzielić się swoimi uwagami i spostrzeżeniami na temat socialmedia w polsce. kontakt: albert hupa, alek@ircenter.com , 696-435-672. proto.pl jest patronem medialnym badania. organizatorzy: interactive research center, onet, gfk polonia, starcom (smv group), zenithoptimedia, instytut monitorowania mediów, xevin-consulting, mediafun, cam media, netsprint, consulit, facead, genero.
Weź udział w tworzeniu Social Media Manual, wypełniając ankietę znajdującą się pod adresem: Socialmediamanual.pl Zastanawiasz się nad wykorzystaniem Social Media w swojej pracy? Myślałeś o tym, jak wprowadzić swoją markę w Social Media i jak kreować dialog z konsumentami? Chcesz poznać najlepsze praktyki i zastosowania Social Media w kampaniach marketingowych największych polskich brandów? Wypełnij ankietę internetową i dołącz do obserwatorów Social Media Manual. Diagnoza Social Media w Polsce 2010 – pierwszego kompendium wiedzy o działaniach firm i marek w obszarze Social Media w Polsce.
Eksperci i badacze Social Media opracują raport : Social Media Manual. Diagnoza Social Media w Polsce 2010. Badanie ma stanowić kompendium wiedzy o potrzebach i postawach konsumentów w dialogu z marką oraz opis standardów prowadzenia działań komunikacyjnych w Social Media. Raport będzie wzbogacony o praktyczne case study kampanii przeprowadzonych dla klientów oraz modele badawcze umożliwiające mierzenie efektywności prowadzonych działań marketingowych i PR.
Osoby, które wezmą udział w ankiecie, będą otrzymywać bieżące informacje o raporcie Social Media Manual. Diagnoza Social Media w Polsce 2010, który ukaże się jeszcze jesienią tego roku. Ponadto, zarejestrowane osoby otrzymają wersję elektroniczną raportu oraz zaproszenia na eventy związane z publikacją.
Zapraszamy również pracowników marketingu i Public Relations, którzy chcieliby podzielić się swoimi uwagami i spostrzeżeniami na temat SocialMedia w Polsce.
Kontakt: Albert Hupa, alek@ircenter.com, 696-435-672
PRoto.pl jest patronem medialnym badania.

Organizatorzy: Interactive Research Center, Onet, GFK Polonia, Starcom (SMV Group), ZenithOptiMedia, Instytut Monitorowania Mediów, Xevin-Consulting, Mediafun, Cam Media, NetSprint, Consulit, Facead, Genero