Zrobieni w… lek na biegunkę

dodano: 
17.06.2011
komentarzy: 
3

Tajemnicza kampania pod hasłem „Nie biegam” okazała się akcją promującą… lek na biegunkę. 28 tys. fanów na Facebooku, którzy myśleli, że deklarują chęć zwolnienia tempa w życiu, jest zażenowanych – czytamy portalu emetro.pl.

Jak podaje portal, kampania „Nie biegam” od początku budziła sprzeczne emocje. W dyskusjach na stronie fanowskiej jedni dzielili się pomysłami na alternatywne sposoby spędzania czasu, inni zaś szydzili, doszukując się „lansowania metroseksualnych kolesi”. Na tych, którzy kliknęli „Lubię to”, czekało 5 tys. koszulek z napisem „Nie biegam”.

Biorąc pod uwagę fakt, że – jak się okazało – kampania promuje lek na biegunkę, jej twórcy, czyli agencja Red8 Digital, dosyć niekonwencjonalnie podeszli do tematu. „Życie jest zbyt krótkie, by tracić cenne chwile na bieganie. Goniąc za iluzorycznym ukojeniem tracimy najlepsze chwile swego życia” – czytamy na stronie Niebiegam.pl. Niestety nazwa leku na rozwolnienie znalazła się w źródle strony. Choć już zniknęła, do US Pharmacia – producenta leku – trafiły protesty. „Akcja stoi w sprzeczności z dobrymi obyczajami” – napisał cytowany przez portal Paweł Kaluba, koordynator inicjatywy Night Runers promującej bieganie. (iw)

Źródło:

emetro.pl, Ale wtopili z niebieganiem, Igor Nazaruk, 15.06.2011
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
20.06.2011
13:41:27
M
(20.06.2011 13:41:27)
Absolutnie, ale to absolutnie żenujący pokaz totalnego niezrozumienia motywacji konsumentów i idei social media. Żeby sobie wygenerować 27 tys nabitych w butelkę i wsciekłych fanów na FB - Złota Malina 2011 bezapelacyjnie.
18.06.2011
16:32:45
nie biegam :)
(18.06.2011 16:32:45)
Też mi się podoba pomysł :-) Fajne to i śmieszne zarazem!
17.06.2011
11:10:57
życzliwy
(17.06.2011 11:10:57)
Podoba mi się pomysł. Ja tez się dałem nabrać, myśląc ze to jakaś kampania społeczna. W końcu ktoś wpadł na ciekawy pomysł. A przecież mogli pójść po linii najmniejszego oporu i promować lek jakim topornym hasłem: Masz biegunkę, weź pigułkę:) Mimo rozczarowania, brawo dla agencji za kreatywność
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin