środa, 23 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościZwolnienia a wizerunek pracodawcy

Zwolnienia a wizerunek pracodawcy

Z badania przeprowadzonego przez Pracuj.pl i ArchitekciKariery.pl wynika, że polscy pracodawcy rzadko pomagają zwalnianym pracownikom, na co liczą ci ostatni – podaje Rzeczpospolita. Warto, aby firmy – zwłaszcza podczas kryzysu – pamiętały o zasadach employer brandingu, zwraca uwagę autorka Anita Błaszczak. Z prezentowanych danych wynika, że wśród pracowników wzrasta zapotrzebowanie na programy pomocowe podczas zwolnień. Zdaniem Daniela Bindy zajmującego się rynkiem rekrutacji, w firmie, gdzie dba się o jej wizerunek, zasady outplacemantu są rozwijane. „Podczas fali zwolnień na początku wieku polscy pracodawcy postrzegali outplacement jako pomoc społeczną” – mówi Agnieszka Jagiełko z firmy DBM Polska i dodaje – „Teraz, gdy coraz więcej mówi się employer brandingu oceniają to w kategoriach wizerunkowych”. Potwierdzają to wspomniane badania. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj