piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościZwycięzcy z Polski

Zwycięzcy z Polski

IPRA wybrała zwycięskie projekty w ramach Golden World Awards for Excellence in PR. W tym roku na konkurs nadesłano 405 zgłoszeń z 46 krajów, a do finału zakwalifikowało się 107 projektów, które oceniane były w 21 kategoriach. Problematyka zwycięskich kampanii była bardzo zróżnicowana – od promocji w Indiach świadomości na temat antykoncepcji po upowszechnienie recyklingu na Węgrzech.
Wśród nagrodzonych akcji znalazły się także dwa polskie projekty. Nagroda w kategorii relacji inwestorskich przypadła agencji Partner of Promotion za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która zadebiutowała na warszawskiej GPW w lutym. Natomiast w kategorii Corporate Social Responsibility zwyciężyła kampania „Szkoła bez przemocy” prowadzona przez 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz fundację Grupy TP od kwietnia 2006. Listę wszystkich nagrodzonych można odnaleźć na stronie internetowej IPRA. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł