poniedziałek, 15 grudnia, 2025

Materiał partnera

Rusza kolejna edycja programu „Staże Prezesa NBP”. Zgłoszenia do 20 lipca

Program ma na celu umożliwienie stażystom wszechstronnego rozwoju zawodowego w zakresie bankowości centralnej oraz upowszechnianie wiedzy na temat działalności i struktury Narodowego Banku Polskiego...

IMM świętuje 25 lat. Eksperci, którzy tworzyli rynek monitoringu mediów w Polsce, dziś wyznaczają jego przyszłość

Uroczysty jubileusz dla pracowników i partnerów firmy miał miejsce 6 czerwca w Och-Teatrze w Warszawie...

Co łączy muzykę i zdrowie? Z firmą Novartis rozmawiamy o zaangażowaniu w Eurowizję

„Chcemy, by promowanie zdrowia mogło towarzyszyć wydarzeniom pełnym radości i zabawy, poprzez pokazywanie pozytywnych skutków, które przynosi dbałość o własny dobrostan” – mówi Aneta Poznańska z Novartis Poland...

Skrzynka pełna możliwości – jak email marketing i newsletter zmieniają relacje z klientami

Jeśli odbiorca poczuje, że nadawca rozumie jego potrzeby – chętniej kliknie, przeczyta, odpowie...

„Wygodniej się nie da” – Magdalena Różczka promuje pożyczkę w VeloBanku

W akcji promującej pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel bank podkreśla: „wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze”...

Catering Pałac Mała Wieś x Batida – wyjątkowe spotkanie branżowe pełne sztuki i smaku

Spotkanie „Let’s meet my art” pokazało, że branża eventowa nie tylko poszukuje nowych inspiracji, lecz przede wszystkim ceni kreatywne podejście do organizacji wydarzeń...

Poznaj zasady loterii i graj o nagrody w programie lojalnościowym InPost!

Aby wziąć udział w loterii, najpierw trzeba pobrać aplikację InPost Mobile...

Krótsza i wygodniejsza ścieżka zakupowa – sposób na sukces w handlu internetowym

Każdy krok, który wydłuża proces zakupowy, może oznaczać stratę klienta...

Świąteczny event firmowy z cateringiem Pałac Mała Wieś x Batida

Pałac Mała Wieś x Batida oferuje usługę, która jest prawdziwym kulinarnym doświadczeniem – Harmonia Heritage Xmas...

Medialna siła marki – co to jest i czy warto ją znać?

Firma, która ma wysokie wskaźniki medialności, zyskuje na wartości zarówno w oczach konsumentów, jak i inwestorów...

Czy znasz swoich rynkowych rywali? Analiza konkurencji w pigułce

Sukces w analizie konkurencji zależy od wyboru odpowiednich narzędzi oraz unikania często popełnianych błędów...

Skuteczne media relations, czyli o znaczeniu bazy mediów i biura prasowego w działaniach PR

Nieotwarte maile, zignorowane informacje prasowe, zaproszenia pozostające bez odpowiedzi to tylko niektóre z bolączek, z jakimi na co dzień muszą mierzyć się PR-owcy...

Raporty sponsoringowe – klucz do efektywności w sponsoringu sportowym

Wydarzenia sportowe przyciągają zarówno na stadiony, jak i przed ekrany telewizorów rzesze ludzi. Dla firm są to wręcz wymarzone warunki do zareklamowania swoich produktów czy usług...