piątek, 5 grudnia, 2025

Artykuły

Wiarygodność w czasach algorytmów: strategiczny przewodnik po influencer marketingu

Skuteczność działań influencermarketingowych nie zależy dziś od liczby followersów, lecz od autentyczności marki, dopasowania twórcy do tematu i etyki współpracy – przekonywał podczas II Kongresu Wiedzy PRoto Marek Myślicki...

Prawo do wizerunku – jak chronić markę i reputację w dobie szybkiego obiegu informacji?

Czujność i reagowanie już na etapie pytań dziennikarskich są kluczowe – uczulał adw. Maciej Ślusarek podczas Kongresu Wiedzy PRoto...

Miks medialny, czyli jak przyciągnąć uwagę na skrzyżowaniu Shibuya

Podczas Kongresu Wiedzy PRoto wiceprezes IMM zaprezentował przedpremierowo model IDEAS...

Jak sprawić, by marka została zapamiętana? 3 lekcje z wystąpienia Pawła Tkaczyka podczas II Kongresu Wiedzy PRoto

Teraz najcenniejszą walutą marketingu jest pamięć odbiorcy – przekonywał ekspert...

Siła marki = siła sprzedaży. 5 pierwszych lekcji dla marketingu i PR-u z Kongresu Wiedzy PRoto

W marketingu przyszłości to nie tylko budżety, ale również spójność, odwaga i autentyczność będą decydować o sukcesie sprzedażowym marki...

Czym jest medialność marki i jaki ma wpływ na sprzedaż?

Zbudowanie silnego i odpornego na kryzysy wizerunku jest możliwe tylko wtedy, gdy w planowaniu komunikacji marketingowej wykorzystamy mix medialny...

Globalna wizja przyszłości PR i komunikacji – podsumowanie IPREX AGC25

Podczas konferencji w Miami eksperci rozmawiali m.in. o nowych kierunkach rozwoju komunikacji w kontekście...

Skrzynka pełna możliwości – jak email marketing i newsletter zmieniają relacje z klientami

Jeśli odbiorca poczuje, że nadawca rozumie jego potrzeby – chętniej kliknie, przeczyta, odpowie...

Jak emocje kibiców wpływają na ich zaangażowanie w social mediach? Na przykładzie kwietniowych meczów Legii z Chelsea

Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się medialności tych wydarzeń sportowych...

Czy warto monitorować reklamy? [PORADNIK]

Czy chodzi tylko o „podglądanie” kreacji i strategii konkurencji? To działanie niesie ze sobą znacznie więcej korzyści...

GenAI w branży komunikacji – szanse, ryzyka i praktyczne rozwiązania

Podczas Kongresu Wiedzy PRoto „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?” Michał Dunin mówił o...

Rzemiosło w erze AI: od czeladnika do cyfrowej kuźni. Jak AI może wspierać nasz rozwój

„AI zrobi nam tabelkę w Excelu. Ale nie przeprowadzi wiralowej kampanii” – mówił podczas Kongresu Wiedzy PRoto Piotr Jamrogiewicz...

Sztuczna inteligencja w czasach zmiany. Dlaczego AI to „game changer”?

AI to duży trend, do którego trzeba podejść aktywnie, by zachować przewagę konkurencyjną – zachęcamy do obejrzenia wystąpienia Tomasza Klekowskiego z Kongresu Wiedzy PRoto...

Jak zorganizować webinar krok po kroku

W B2B jedną z najskuteczniejszych metod pozyskiwania klientów i budowania silnej marki jest dzielenie się wiedzą. Jednym z najlepszych sposobów na to są webinary...

Jak zwyciężyć w walce o uwagę pracowników?

Dzisiejsza rzeczywistość, pełna bodźców, wymusza na firmach poszukiwanie nowych, skutecznych kanałów komunikacji – podkreśla Monika Trojan-Stelmach...

Czy prościej zawsze znaczy lepiej? O brandingowych poczynaniach marek w 2024 roku

Nierzadko wokół zmian więcej było bicia piany, niż wymagała tego sytuacja. Zwykle oburzenie mijało jednak po kilku tygodniach i wszyscy przyzwyczajali się do nowego. Inaczej było w przypadku...