Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
9. edycja programu „Po stronie natury”. o programie„po stronie natury” to ogólnopolski program ekologiczny realizowany przez żywiec zdrój, lasy państwowe, polskie towarzystwo turystyczno-krajoznawcze i fundację ekologiczną „arka”. główną jego częścią jest sadzenie drzew w trosce o zasoby wodne w polsce. w ramach programu organizowane są również pikniki rodzinne oraz konkurs grantowy na najbardziej kreatywne rozwiązania problemów ekologicznych. wyjątkowym elementem tegorocznej edycji była akcja konsumencka, w ramach której każdy mógł zadecydować o posadzeniu drzewa. program wspiera ambasadorka – martyna wojciechowska. wyzwaniecelem komunikacyjnym było wyjaśnienie odbiorcom, dlaczego sadzenie drzew jest istotnym elementem troski o naturę i jaki ma ono związek z ochroną zasobów wodnych. wytłumaczenie relacji drzewa-woda było istotnym elementem każdej informacji prasowej, a klamrą spinająca całą komunikację było zapadające w pamięć hasło „im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze”. narzędzia komunikacyjneidea tegorocznej edycji programu – „zrób to dla mnie” została przedstawiona w spocie telewizyjnym, w którym martyna wojciechowska sadzi drzewa razem z dziećmi oraz leśnikiem, aby podkreślić wagę tego działania dla przyszłych pokoleń. najważniejszą platformą komunikacji była strona to właśnie przy jej wykorzystaniu konsumenci decydowali o posadzeniu drzewa w ramach aktywacji. umieszczony na stronie licznik informował o liczbie posadzonych drzew. na stronie dostępna była również mapa obrazująca dokładną lokalizację, gdzie zostały one posadzone. każdy z etapów programu był niezależnie komunikowany w materiałach prasowych oraz na facebooku marki żywiec zdrój. najważniejsze momenty, takie jak posadzenie milionowego drzewa, były transmitowane na żywo. w działania zaangażowano influencerów: yoczooka czy autorki vloga „omatkoicórko!!!”. mediakomunikacja akcji edukacji ekologicznej „listy dla ziemi” i konkursu grantowego była kierowana przede wszystkim do mediów regionalnych, ponieważ w tych działaniach najważniejsze było dotarcie do lokalnych społeczności i zachęcenie ich do włączenia się w inicjatywę. relacje z mediami regionalnymi nawiązano też przy okazji komunikacji rodzinnych pikników ekologicznych. informacje prezentujące wszystkie elementy programu i zachęcające do zaangażowania się w akcję konsumencką były konstruowane tak, aby czytelnik mógł dostrzec wielorakość działań realizowanych w tegorocznej edycji. takie komunikaty były wysyłane szeroko, przy szczególnym uwzględnieniu grupy docelowej żywiec zdrój (kobiety 25-49). w ramach współpracy ze stacją tvn, akcja „po stronie natury” była obecna w trzech odcinkach programu „dzień dobry tvn”. efektyłącznie w wyniku działań partnerskich programu oraz pikników w polsce przybyło 1 024 910 drzew. udało się odnowić także 150 km szlaków turystycznych w beskidach. w piknikach wzięło udział ponad 14 tys. osób, a ambasadorami akcji „listy dla ziemi” zostało ponad 150 tys. dzieci. w ramach działań redakcyjnych i reklamowo-redakcyjnych wygenerowano 632 publikacje o łącznej wartości 1,6 mln ave. w zdecydowanej większości z nich przedstawiono relację drzewa-woda, osiągnięto więc podstawowe wyzwanie komunikacyjne. komunikaty o programie na profilu żywiec zdrój na facebooku osiągnęły dotarcie na poziomie 7 222 871.
O programie „Po stronie natury” to ogólnopolski program ekologiczny realizowany przez Żywiec Zdrój, Lasy Państwowe, Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze i Fundację Ekologiczną „Arka”. Główną jego częścią jest sadzenie drzew w trosce o zasoby wodne w Polsce. W ramach programu organizowane są również pikniki rodzinne oraz konkurs grantowy na najbardziej kreatywne rozwiązania problemów ekologicznych. Wyjątkowym elementem tegorocznej edycji była akcja konsumencka, w ramach której każdy mógł zadecydować o posadzeniu drzewa. Program wspiera ambasadorka – Martyna Wojciechowska.
Wyzwanie Celem komunikacyjnym było wyjaśnienie odbiorcom, dlaczego sadzenie drzew jest istotnym elementem troski o naturę i jaki ma ono związek z ochroną zasobów wodnych. Wytłumaczenie relacji drzewa-woda było istotnym elementem każdej informacji prasowej, a klamrą spinająca całą komunikację było zapadające w pamięć hasło „Im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze”.
Narzędzia komunikacyjne Idea tegorocznej edycji programu – „Zrób to dla mnie” została przedstawiona w spocie telewizyjnym, w którym Martyna Wojciechowska sadzi drzewa razem z dziećmi oraz leśnikiem, aby podkreślić wagę tego działania dla przyszłych pokoleń. Najważniejszą platformą komunikacji była strona www.postronienatury.pl. To właśnie przy jej wykorzystaniu konsumenci decydowali o posadzeniu drzewa w ramach aktywacji. Umieszczony na stronie licznik informował o liczbie posadzonych drzew. Na stronie dostępna była również mapa obrazująca dokładną lokalizację, gdzie zostały one posadzone. Każdy z etapów programu był niezależnie komunikowany w materiałach prasowych oraz na Facebooku marki Żywiec Zdrój. Najważniejsze momenty, takie jak posadzenie milionowego drzewa, były transmitowane na żywo. W działania zaangażowano influencerów: Yoczooka czy autorki vloga „OMatkoiCórko!!!”.
Media Komunikacja akcji edukacji ekologicznej „Listy dla Ziemi” i konkursu grantowego była kierowana przede wszystkim do mediów regionalnych, ponieważ w tych działaniach najważniejsze było dotarcie do lokalnych społeczności i zachęcenie ich do włączenia się w inicjatywę. Relacje z mediami regionalnymi nawiązano też przy okazji komunikacji rodzinnych pikników ekologicznych. Informacje prezentujące wszystkie elementy programu i zachęcające do zaangażowania się w akcję konsumencką były konstruowane tak, aby czytelnik mógł dostrzec wielorakość działań realizowanych w tegorocznej edycji. Takie komunikaty były wysyłane szeroko, przy szczególnym uwzględnieniu grupy docelowej Żywiec Zdrój (kobiety 25-49). W ramach współpracy ze stacją TVN, akcja „Po stronie natury” była obecna w trzech odcinkach programu „Dzień dobry TVN”.
Efekty Łącznie w wyniku działań partnerskich programu oraz pikników w Polsce przybyło 1 024 910 drzew. Udało się odnowić także 150 km szlaków turystycznych w Beskidach. W piknikach wzięło udział ponad 14 tys. osób, a ambasadorami akcji „Listy dla Ziemi” zostało ponad 150 tys. dzieci. W ramach działań redakcyjnych i reklamowo-redakcyjnych wygenerowano 632 publikacje o łącznej wartości 1,6 mln AVE. W zdecydowanej większości z nich przedstawiono relację drzewa-woda, osiągnięto więc podstawowe wyzwanie komunikacyjne. Komunikaty o programie na profilu Żywiec Zdrój na Facebooku osiągnęły dotarcie na poziomie 7 222 871.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
9. edycja programu „Po stronie natury”. o programie„po stronie natury” to ogólnopolski program ekologiczny realizowany przez żywiec zdrój, lasy państwowe, polskie towarzystwo turystyczno-krajoznawcze i fundację ekologiczną „arka”. główną jego częścią jest sadzenie drzew w trosce o zasoby wodne w polsce. w ramach programu organizowane są również pikniki rodzinne oraz konkurs grantowy na najbardziej kreatywne rozwiązania problemów ekologicznych. wyjątkowym elementem tegorocznej edycji była akcja konsumencka, w ramach której każdy mógł zadecydować o posadzeniu drzewa. program wspiera ambasadorka – martyna wojciechowska. wyzwaniecelem komunikacyjnym było wyjaśnienie odbiorcom, dlaczego sadzenie drzew jest istotnym elementem troski o naturę i jaki ma ono związek z ochroną zasobów wodnych. wytłumaczenie relacji drzewa-woda było istotnym elementem każdej informacji prasowej, a klamrą spinająca całą komunikację było zapadające w pamięć hasło „im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze”. narzędzia komunikacyjneidea tegorocznej edycji programu – „zrób to dla mnie” została przedstawiona w spocie telewizyjnym, w którym martyna wojciechowska sadzi drzewa razem z dziećmi oraz leśnikiem, aby podkreślić wagę tego działania dla przyszłych pokoleń. najważniejszą platformą komunikacji była strona to właśnie przy jej wykorzystaniu konsumenci decydowali o posadzeniu drzewa w ramach aktywacji. umieszczony na stronie licznik informował o liczbie posadzonych drzew. na stronie dostępna była również mapa obrazująca dokładną lokalizację, gdzie zostały one posadzone. każdy z etapów programu był niezależnie komunikowany w materiałach prasowych oraz na facebooku marki żywiec zdrój. najważniejsze momenty, takie jak posadzenie milionowego drzewa, były transmitowane na żywo. w działania zaangażowano influencerów: yoczooka czy autorki vloga „omatkoicórko!!!”. mediakomunikacja akcji edukacji ekologicznej „listy dla ziemi” i konkursu grantowego była kierowana przede wszystkim do mediów regionalnych, ponieważ w tych działaniach najważniejsze było dotarcie do lokalnych społeczności i zachęcenie ich do włączenia się w inicjatywę. relacje z mediami regionalnymi nawiązano też przy okazji komunikacji rodzinnych pikników ekologicznych. informacje prezentujące wszystkie elementy programu i zachęcające do zaangażowania się w akcję konsumencką były konstruowane tak, aby czytelnik mógł dostrzec wielorakość działań realizowanych w tegorocznej edycji. takie komunikaty były wysyłane szeroko, przy szczególnym uwzględnieniu grupy docelowej żywiec zdrój (kobiety 25-49). w ramach współpracy ze stacją tvn, akcja „po stronie natury” była obecna w trzech odcinkach programu „dzień dobry tvn”. efektyłącznie w wyniku działań partnerskich programu oraz pikników w polsce przybyło 1 024 910 drzew. udało się odnowić także 150 km szlaków turystycznych w beskidach. w piknikach wzięło udział ponad 14 tys. osób, a ambasadorami akcji „listy dla ziemi” zostało ponad 150 tys. dzieci. w ramach działań redakcyjnych i reklamowo-redakcyjnych wygenerowano 632 publikacje o łącznej wartości 1,6 mln ave. w zdecydowanej większości z nich przedstawiono relację drzewa-woda, osiągnięto więc podstawowe wyzwanie komunikacyjne. komunikaty o programie na profilu żywiec zdrój na facebooku osiągnęły dotarcie na poziomie 7 222 871.