Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Aplikacja Wieliczka Salt Mine. tytułaplikacja wieliczka salt mine. autorgoldensubmarine dla kopalni wieliczka. cel:wzmocnienie wizerunku marki kopalnia soli „wieliczka” ze szczególnym uwzględnieniem trasy turystycznej jako miejsca, które zapada w pamięć przede wszystkim ze względu na panującą tam atmosferę i przeżycia podczas zwiedzania. dostarczenie narzędzia dostosowanego do oczekiwań części potencjalnych odwiedzających, które będzie wytwarzało naturalną chęć odwiedzenia kopalni. opis:idea strategiczna: „wieliczka” posiada skarby, które warto pokazać, by wszyscy ich zapragnęli. przedstawienie użytkownikom tego, co można spotkać podczas podróży podziemną trasą. aplikacja jest interaktywną podróżą w głąb zabytkowej kopalni, zapewniającą jak najwierniejsze odtworzenie wrażenia pobytu pod ziemią, przy użyciu panoram sferycznych 360°. dostarcza emocji, intryguje, wciąga i stanowi zapowiedź niezwykłej atmosfery panującej w prawdziwych solnych podziemiach. poprzez wprowadzenie elementu rywalizacji – podczas wirtualnej podróży, inspirujemy użytkownika do szczegółowego oglądania komór, dokładnego przyglądania się wszystkim detalom; potęgujemy atmosferę wyjątkowości, tajemniczości. by przenieść się w magiczny solny świat, wystarczy jedno kliknięcie. ci, którzy lubią wyzwania, mogą podjąć się misji zbierania wirtualnych kryształów – każdy kolejny okruch przybliża ich do tajemniczej sekretnej komory. efekty:liczne nagrody i wyróżnienia, w tym: mixx awards i creative sandbox. w ciągu miesiąca od publikacji aplikacji ukazały się 44 wzmianki w serwisach informacyjnych, blogach i forach. informacje w mediach m.in.: gazeta.pl, newsweek.pl, onet.pl, tvp.info, wp.pl, wprost.pl, wyborcza.pl, pap, brief.pl, gomobi.pl, mediarun.pl, money.pl.
Tytuł
Aplikacja Wieliczka Salt Mine
Autor
GoldenSubmarine dla Kopalni Wieliczka
Cel:
Wzmocnienie wizerunku marki Kopalnia Soli „Wieliczka” ze szczególnym uwzględnieniem Trasy turystycznej jako miejsca, które zapada w pamięć przede wszystkim ze względu na panującą tam atmosferę i przeżycia podczas zwiedzania. Dostarczenie narzędzia dostosowanego do oczekiwań części potencjalnych odwiedzających, które będzie wytwarzało naturalną chęć odwiedzenia Kopalni.
Opis:
Idea strategiczna: „Wieliczka” posiada skarby, które warto pokazać, by wszyscy ich zapragnęli. Przedstawienie użytkownikom tego, co można spotkać podczas podróży podziemną trasą. Aplikacja jest interaktywną podróżą w głąb zabytkowej Kopalni, zapewniającą jak najwierniejsze odtworzenie wrażenia pobytu pod ziemią, przy użyciu panoram sferycznych 360°. Dostarcza emocji, intryguje, wciąga i stanowi zapowiedź niezwykłej atmosfery panującej w prawdziwych solnych podziemiach. Poprzez wprowadzenie elementu rywalizacji – podczas wirtualnej podróży, inspirujemy użytkownika do szczegółowego oglądania komór, dokładnego przyglądania się wszystkim detalom; potęgujemy atmosferę wyjątkowości, tajemniczości. By przenieść się w magiczny solny świat, wystarczy jedno kliknięcie. Ci, którzy lubią wyzwania, mogą podjąć się misji zbierania wirtualnych kryształów – każdy kolejny okruch przybliża ich do tajemniczej Sekretnej Komory.
Efekty:
Liczne nagrody i wyróżnienia, w tym: Mixx Awards i Creative Sandbox. W ciągu miesiąca od publikacji aplikacji ukazały się 44 wzmianki w serwisach informacyjnych, blogach i forach. Informacje w mediach m.in.: gazeta.pl, newsweek.pl, onet.pl, tvp.info, wp.pl, wprost.pl, wyborcza.pl, PAP, brief.pl, gomobi.pl, mediarun.pl, money.pl.