Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Konferencja nie musi być nudna. Case study projektu #ETtalks. w edycji złotych spinaczy 2018, w kategorii bussiness-to-bussiness pr, firma danfoss poland zgłosiła projekt #ettalks – międzynarodową platformę komunikacyjną stworzoną, w celu inspirowania inżynierów do bardziej śmiałego wykorzystywania technologii przyjaznych dla klimatu. tło. „ettalks jest trzęsieniem ziemi w branży budowlanej i przemysłowej” – tak o projekcie mówili uczestnicy wydarzenia. danfoss poland wyszła poza schemat konwencjonalnych, „nudnych” spotkań i kongresów. stworzyła wydarzenie, które swoją treścią i formą było niesztampowe, pełne wartościowych przekazów i wiedzy, podanej w przystępny sposób dla każdej grupy wiekowej i biznesowej. zmotywowała ludzi do myślenia o zrównoważonej technologii i rozwoju w sposób przystępny dla wszystkich, atrakcyjny i „cool”. cel. za cel firma postawiła sobie stworzenie platformy komunikacyjnej i przeniesienie praktyk zarezerwowanych dla b2c do obszaru b2b. założeniem było odejście od sztampowego, bardzo technicznego podejścia, przy jednoczesnej wysokiej jakości przekazu i treści. zaangażowano światowych liderów opinii znanych ze szczytów klimatycznych cop czy forum w davos, którzy do tej pory nie pojawiali się na eventach w polsce. aby spełnić wymagania konkursu, projekt musiał obejmować zarówno działania lokalne, jak i globalne. wyzwaniem wewnętrznym było uzyskanie założonego wzrostu sprzedaży o 30 mln duńskich koron w ciągu trzech lat. cyfryzacja i zmiana sposobu przyswajania treści zdeterminowały wyjście poza przestarzałe formy spotkań i konferencji oraz poszukiwanie sposobu na zmianę myślenia o inżynierii, a także skuteczne dotarcie z przesłaniem do grup docelowych. branża cierpi na niedosyt ekscytujących wydarzeń, wychodzących poza utarte schematy. korzystając z wiedzy, że największy wpływ na proces decyzyjny mają prezesi firm, twórcy wydarzenia skierowali projekt w pierwszej kolejności do nich. o wyborze formuły zadecydowały wyniki pogłębionych wywiadów z klientami (głównie szefami) przeprowadzonych przez zespół sprzedaży. o wyborze tematyki zadecydowały wyniki wywiadów oraz konsultacji z partnerami projektu. wywiady z szefami pokazały, że wybiorą markę, która dostarcza im najnowszych informacji o megatrendach związanych z klimatem i energią, które determinują rozwój branży. chcą być blisko źródła informacji, dlatego poproszono o wystąpienie speakerów obecnych w centrum globalnej debaty na temat klimatu. zdobycie uwagi szefów wymagało zastosowania ciekawej i nowej formy, która skusi prezesa dużej firmy na podróż z drugiego końca kraju. realizacja. #ettalks to esencja komunikacji strategicznej będącej połączeniem public affairs, brandingu i dbałości o impakt biznesowy. platforma składa się z eventów, na których prelegenci dają 18 minut przemówienia w stylu ted, ale na #ettalks skupiają się wyłącznie na klimacie i energii. kluczowy był staranny wybór prelegentów, łączący ekspertów politycznych, think tanki, kluczowych klientów i prelegentów danfoss. drugi filar to treść w postaci filmów dostępnych na stronie, wykorzystywana w content marketingu i podczas transmisji online. całości dopełniło zastosowanie atrakcyjnej formuły eventu wykorzystującej najnowsze multimedia. prelegenci prowokowali prezesów z branży do podejmowania odważnych decyzji dotyczących wykorzystania najnowszych technologii. #ettalks to rozmowy o wielkich ideach, a nie o produktach. podczas swojego „talk” prelegent zaznacza temat i pozostawia publiczność spragnioną wiedzy. format krótkich wypowiedzi pozwala opakować trudne techniczne tematy w łatwy do przetrawienia i ekscytujący sposób. po evencie treść rozchodzi się viralem w sieci. efekty. kpi projektu:. • wzrost sprzedaży o 30 mln dkk do 2021 roku z leadów z ettalks• 700 widzów online• 9000 nowych odwiedzin www• 300 gości eventu. projekt wygrał wewnętrzny globalny konkurs brandingowy bold idea competition grupy danfoss. nagrodą był milion duńskich koron na realizację projektu, w tym dwóch eventów w warszawie i kijowie. wydarzenie startowało od zera i miało trudne zadanie przedstawienia wymagającej treści w sposób ciekawy dla polskich gości eventu i zagranicznych widzów online. aby zachęcić światowych speakerów do występu, został nagrany teaserowy, spersonalizowany film, który był częścią zaproszenia. danfoss poland wybrało partnerów wydarzenia: harvard business review, który pomógł przyciągnąć uwagę prezesów, i media branżowe, które promowały samo wydarzenie i treści. poproszono o współpracę kluczowe marki w branży: skanska, echo investment i hb reavis, których ceo prezentowali swoje ettalks. w mediach, portalach społecznościowych i na kanałach partnerów prowadzona była kampania prezentująca event i przedstawiająca speakerów (w tym webinar promocyjny z hbr). danfoss poland zdobyła światowej sławy speakerów: rachel kyte, ceo seforall i spec. rep. sekretarza generalnego onz, aleksandrę przegalińską, eksperta od sztucznej inteligencji, i profesor wizytującą mit, carlo rattiego, architekta i dyrektora sustainable city lab na mit, natalię hatalską, analityka trendów oraz denisa urubko jako gościa specjalnego. wspólnie z ekspertami tedx przygotowano kurs dla speakerów z wygłaszania krótkich prezentacji. zadbano o precyzyjne listy klientów i gości (media, studenci, ngo-s, samorządy) eventu realizujące ambitny cel sprzedażowy. wszystko oprawiono w światowej klasy event wykorzystujący najnowsze multimedia (m.in. roboty, które operowały wielkoformatowymi ekranami na scenie). drugim filarem była promocja przygotowanego podczas konferencji contentu w mediach, social mediach i na stronie. event był transmitowany online. w konferencji #ettalks w warszawie wzięło udział 350 osób (kpi: 300), widzowie transmisji live 4600 osób (kpi: 700), zasięg postów social mediach to 713 tys., 10 tys. dodatkowych użytkowników na stronie ettalks.danfoss.com (kpi 9 tys.), średni czas spędzony na stronie 5:15 min. – trzy razy dłuższy od średniego czasu spędzanego na wszystkich innych stronach danfoss. wzrost sprzedaży w krótkiej perspektywie o 1,8 mln dkk (proporcjonalna realizacja celu do 2021 – 150 proc.). dodatkowym atutem było zacieśnienie relacji z kluczowymi klientami, których prezesi występowali na #ettalks. projekt został zrealizowany przy współpracy sustainable energy for all, carlo ratti associati, sustainable city lab-mit, hatalska infuture institute, euro heat and power, skibstead ideation, harvard business review, inteligentny budynek, ptwp. event #ettalks zorganizowany w warszawie zapoczątkował prawdziwą lawinę zainteresowania. sukces polskiej edycji sprawił, że pomysł zdecydowano rozwijać i realizować w kolejnych miastach na całym świecie. druga edycja #ettalks odbyła się w kijowie, a następne realizacje planowane są w amsterdamie, waszyngtonie, indiach, czy rpa. dodatkowo każdorazowo treści wygenerowane przez kolejne #ettalks są wykorzystywane w działaniach marketingowych na całym świecie. międzynarodowy charakter wydarzenia oraz obecność prelegentów i gości z całego świata sprawiły, że o #ettalks dyskutują dziennikarze z całego świata. dotychczas zasadą było, że w polsce adoptowane są projekty globalne, rzadko kiedy projekty z polski stają się globalnymi – w tym przypadku tak się stało i o #ettalks mówi się w dubaju, brukseli i nowym jorku. #ettalks warsaw – realacja z eventu:. #ettalks warsaw – opinie uczestników:. #ettalks kiev – relacja z eventu:. #ettalks kiev – opinie uczestników:.
W edycji Złotych Spinaczy 2018, w kategorii Bussiness-to-Bussiness PR, firma Danfoss Poland zgłosiła projekt #ETtalks – międzynarodową platformę komunikacyjną stworzoną, w celu inspirowania inżynierów do bardziej śmiałego wykorzystywania technologii przyjaznych dla klimatu.
TŁO
„ETtalks jest trzęsieniem ziemi w branży budowlanej i przemysłowej” – tak o projekcie mówili uczestnicy wydarzenia. Danfoss Poland wyszła poza schemat konwencjonalnych, „nudnych” spotkań i kongresów. Stworzyła wydarzenie, które swoją treścią i formą było niesztampowe, pełne wartościowych przekazów i wiedzy, podanej w przystępny sposób dla każdej grupy wiekowej i biznesowej. Zmotywowała ludzi do myślenia o zrównoważonej technologii i rozwoju w sposób przystępny dla wszystkich, atrakcyjny i „cool”.
CEL
Za cel firma postawiła sobie stworzenie platformy komunikacyjnej i przeniesienie praktyk zarezerwowanych dla B2C do obszaru B2B. Założeniem było odejście od sztampowego, bardzo technicznego podejścia, przy jednoczesnej wysokiej jakości przekazu i treści. Zaangażowano światowych liderów opinii znanych ze szczytów klimatycznych COP czy forum w Davos, którzy do tej pory nie pojawiali się na eventach w Polsce. Aby spełnić wymagania konkursu, projekt musiał obejmować zarówno działania lokalne, jak i globalne. Wyzwaniem wewnętrznym było uzyskanie założonego wzrostu sprzedaży o 30 mln duńskich koron w ciągu trzech lat.
Cyfryzacja i zmiana sposobu przyswajania treści zdeterminowały wyjście poza przestarzałe formy spotkań i konferencji oraz poszukiwanie sposobu na zmianę myślenia o inżynierii, a także skuteczne dotarcie z przesłaniem do grup docelowych. Branża cierpi na niedosyt ekscytujących wydarzeń, wychodzących poza utarte schematy. Korzystając z wiedzy, że największy wpływ na proces decyzyjny mają prezesi firm, twórcy wydarzenia skierowali projekt w pierwszej kolejności do nich. O wyborze formuły zadecydowały wyniki pogłębionych wywiadów z klientami (głównie szefami) przeprowadzonych przez zespół sprzedaży. O wyborze tematyki zadecydowały wyniki wywiadów oraz konsultacji z partnerami projektu.
Wywiady z szefami pokazały, że wybiorą markę, która dostarcza im najnowszych informacji o megatrendach związanych z klimatem i energią, które determinują rozwój branży. Chcą być blisko źródła informacji, dlatego poproszono o wystąpienie speakerów obecnych w centrum globalnej debaty na temat klimatu. Zdobycie uwagi szefów wymagało zastosowania ciekawej i nowej formy, która skusi prezesa dużej firmy na podróż z drugiego końca kraju.
REALIZACJA
#ETtalks to esencja komunikacji strategicznej będącej połączeniem public affairs, brandingu i dbałości o impakt biznesowy. Platforma składa się z eventów, na których prelegenci dają 18 minut przemówienia w stylu TED, ale na #ETtalks skupiają się wyłącznie na klimacie i energii. Kluczowy był staranny wybór prelegentów, łączący ekspertów politycznych, think tanki, kluczowych klientów i prelegentów Danfoss. Drugi filar to treść w postaci filmów dostępnych na stronie, wykorzystywana w content marketingu i podczas transmisji online. Całości dopełniło zastosowanie atrakcyjnej formuły eventu wykorzystującej najnowsze multimedia. Prelegenci prowokowali prezesów z branży do podejmowania odważnych decyzji dotyczących wykorzystania najnowszych technologii. #ETtalks to rozmowy o wielkich ideach, a nie o produktach. Podczas swojego „talk” prelegent zaznacza temat i pozostawia publiczność spragnioną wiedzy. Format krótkich wypowiedzi pozwala opakować trudne techniczne tematy w łatwy do przetrawienia i ekscytujący sposób. Po evencie treść rozchodzi się viralem w sieci.
EFEKTY
KPI projektu:
• wzrost sprzedaży o 30 mln DKK do 2021 roku z leadów z ETtalks • 700 widzów online • 9000 nowych odwiedzin www • 300 gości eventu
Projekt wygrał wewnętrzny globalny konkurs brandingowy Bold Idea Competition grupy Danfoss. Nagrodą był milion duńskich koron na realizację projektu, w tym dwóch eventów w Warszawie i Kijowie.
Wydarzenie startowało od zera i miało trudne zadanie przedstawienia wymagającej treści w sposób ciekawy dla polskich gości eventu i zagranicznych widzów online. Aby zachęcić światowych speakerów do występu, został nagrany teaserowy, spersonalizowany film, który był częścią zaproszenia. Danfoss Poland wybrało partnerów wydarzenia: Harvard Business Review, który pomógł przyciągnąć uwagę prezesów, i media branżowe, które promowały samo wydarzenie i treści. Poproszono o współpracę kluczowe marki w branży: Skanska, Echo Investment i HB Reavis, których CEO prezentowali swoje ETtalks. W mediach, portalach społecznościowych i na kanałach partnerów prowadzona była kampania prezentująca event i przedstawiająca speakerów (w tym webinar promocyjny z HBR). Danfoss Poland zdobyła światowej sławy speakerów: Rachel Kyte, CEO SEforALL i spec. rep. sekretarza generalnego ONZ, Aleksandrę Przegalińską, eksperta od sztucznej inteligencji, i profesor wizytującą MIT, Carlo Rattiego, architekta i dyrektora Sustainable City LAB na MIT, Natalię Hatalską, analityka trendów oraz Denisa Urubko jako gościa specjalnego. Wspólnie z ekspertami TEDx przygotowano kurs dla speakerów z wygłaszania krótkich prezentacji. Zadbano o precyzyjne listy klientów i gości (media, studenci, NGO-s, samorządy) eventu realizujące ambitny cel sprzedażowy. Wszystko oprawiono w światowej klasy event wykorzystujący najnowsze multimedia (m.in. roboty, które operowały wielkoformatowymi ekranami na scenie). Drugim filarem była promocja przygotowanego podczas konferencji contentu w mediach, social mediach i na stronie. Event był transmitowany online.
W konferencji #ETtalks w Warszawie wzięło udział 350 osób (KPI: 300), widzowie transmisji live 4600 osób (KPI: 700), zasięg postów social mediach to 713 tys., 10 tys. dodatkowych użytkowników na stronie ettalks.danfoss.com (KPI 9 tys.), średni czas spędzony na stronie 5:15 min. – trzy razy dłuższy od średniego czasu spędzanego na wszystkich innych stronach Danfoss. Wzrost sprzedaży w krótkiej perspektywie o 1,8 mln DKK (proporcjonalna realizacja celu do 2021 – 150 proc.). Dodatkowym atutem było zacieśnienie relacji z kluczowymi klientami, których prezesi występowali na #ETtalks.
Projekt został zrealizowany przy współpracy Sustainable Energy For ALL, Carlo Ratti Associati, Sustainable City LAB-MIT, Hatalska Infuture Institute, Euro Heat and Power, Skibstead Ideation, Harvard Business Review, Inteligentny Budynek, PTWP.
Event #ETtalks zorganizowany w Warszawie zapoczątkował prawdziwą lawinę zainteresowania. Sukces polskiej edycji sprawił, że pomysł zdecydowano rozwijać i realizować w kolejnych miastach na całym świecie. Druga edycja #ETtalks odbyła się w Kijowie, a następne realizacje planowane są w Amsterdamie, Waszyngtonie, Indiach, czy RPA. Dodatkowo każdorazowo treści wygenerowane przez kolejne #ETtalks są wykorzystywane w działaniach marketingowych na całym świecie.
Międzynarodowy charakter wydarzenia oraz obecność prelegentów i gości z całego świata sprawiły, że o #ETtalks dyskutują dziennikarze z całego świata. Dotychczas zasadą było, że w Polsce adoptowane są projekty globalne, rzadko kiedy projekty z Polski stają się globalnymi – w tym przypadku tak się stało i o #ETtalks mówi się w Dubaju, Brukseli i Nowym Jorku.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Konferencja nie musi być nudna. Case study projektu #ETtalks. w edycji złotych spinaczy 2018, w kategorii bussiness-to-bussiness pr, firma danfoss poland zgłosiła projekt #ettalks – międzynarodową platformę komunikacyjną stworzoną, w celu inspirowania inżynierów do bardziej śmiałego wykorzystywania technologii przyjaznych dla klimatu. tło. „ettalks jest trzęsieniem ziemi w branży budowlanej i przemysłowej” – tak o projekcie mówili uczestnicy wydarzenia. danfoss poland wyszła poza schemat konwencjonalnych, „nudnych” spotkań i kongresów. stworzyła wydarzenie, które swoją treścią i formą było niesztampowe, pełne wartościowych przekazów i wiedzy, podanej w przystępny sposób dla każdej grupy wiekowej i biznesowej. zmotywowała ludzi do myślenia o zrównoważonej technologii i rozwoju w sposób przystępny dla wszystkich, atrakcyjny i „cool”. cel. za cel firma postawiła sobie stworzenie platformy komunikacyjnej i przeniesienie praktyk zarezerwowanych dla b2c do obszaru b2b. założeniem było odejście od sztampowego, bardzo technicznego podejścia, przy jednoczesnej wysokiej jakości przekazu i treści. zaangażowano światowych liderów opinii znanych ze szczytów klimatycznych cop czy forum w davos, którzy do tej pory nie pojawiali się na eventach w polsce. aby spełnić wymagania konkursu, projekt musiał obejmować zarówno działania lokalne, jak i globalne. wyzwaniem wewnętrznym było uzyskanie założonego wzrostu sprzedaży o 30 mln duńskich koron w ciągu trzech lat. cyfryzacja i zmiana sposobu przyswajania treści zdeterminowały wyjście poza przestarzałe formy spotkań i konferencji oraz poszukiwanie sposobu na zmianę myślenia o inżynierii, a także skuteczne dotarcie z przesłaniem do grup docelowych. branża cierpi na niedosyt ekscytujących wydarzeń, wychodzących poza utarte schematy. korzystając z wiedzy, że największy wpływ na proces decyzyjny mają prezesi firm, twórcy wydarzenia skierowali projekt w pierwszej kolejności do nich. o wyborze formuły zadecydowały wyniki pogłębionych wywiadów z klientami (głównie szefami) przeprowadzonych przez zespół sprzedaży. o wyborze tematyki zadecydowały wyniki wywiadów oraz konsultacji z partnerami projektu. wywiady z szefami pokazały, że wybiorą markę, która dostarcza im najnowszych informacji o megatrendach związanych z klimatem i energią, które determinują rozwój branży. chcą być blisko źródła informacji, dlatego poproszono o wystąpienie speakerów obecnych w centrum globalnej debaty na temat klimatu. zdobycie uwagi szefów wymagało zastosowania ciekawej i nowej formy, która skusi prezesa dużej firmy na podróż z drugiego końca kraju. realizacja. #ettalks to esencja komunikacji strategicznej będącej połączeniem public affairs, brandingu i dbałości o impakt biznesowy. platforma składa się z eventów, na których prelegenci dają 18 minut przemówienia w stylu ted, ale na #ettalks skupiają się wyłącznie na klimacie i energii. kluczowy był staranny wybór prelegentów, łączący ekspertów politycznych, think tanki, kluczowych klientów i prelegentów danfoss. drugi filar to treść w postaci filmów dostępnych na stronie, wykorzystywana w content marketingu i podczas transmisji online. całości dopełniło zastosowanie atrakcyjnej formuły eventu wykorzystującej najnowsze multimedia. prelegenci prowokowali prezesów z branży do podejmowania odważnych decyzji dotyczących wykorzystania najnowszych technologii. #ettalks to rozmowy o wielkich ideach, a nie o produktach. podczas swojego „talk” prelegent zaznacza temat i pozostawia publiczność spragnioną wiedzy. format krótkich wypowiedzi pozwala opakować trudne techniczne tematy w łatwy do przetrawienia i ekscytujący sposób. po evencie treść rozchodzi się viralem w sieci. efekty. kpi projektu:. • wzrost sprzedaży o 30 mln dkk do 2021 roku z leadów z ettalks• 700 widzów online• 9000 nowych odwiedzin www• 300 gości eventu. projekt wygrał wewnętrzny globalny konkurs brandingowy bold idea competition grupy danfoss. nagrodą był milion duńskich koron na realizację projektu, w tym dwóch eventów w warszawie i kijowie. wydarzenie startowało od zera i miało trudne zadanie przedstawienia wymagającej treści w sposób ciekawy dla polskich gości eventu i zagranicznych widzów online. aby zachęcić światowych speakerów do występu, został nagrany teaserowy, spersonalizowany film, który był częścią zaproszenia. danfoss poland wybrało partnerów wydarzenia: harvard business review, który pomógł przyciągnąć uwagę prezesów, i media branżowe, które promowały samo wydarzenie i treści. poproszono o współpracę kluczowe marki w branży: skanska, echo investment i hb reavis, których ceo prezentowali swoje ettalks. w mediach, portalach społecznościowych i na kanałach partnerów prowadzona była kampania prezentująca event i przedstawiająca speakerów (w tym webinar promocyjny z hbr). danfoss poland zdobyła światowej sławy speakerów: rachel kyte, ceo seforall i spec. rep. sekretarza generalnego onz, aleksandrę przegalińską, eksperta od sztucznej inteligencji, i profesor wizytującą mit, carlo rattiego, architekta i dyrektora sustainable city lab na mit, natalię hatalską, analityka trendów oraz denisa urubko jako gościa specjalnego. wspólnie z ekspertami tedx przygotowano kurs dla speakerów z wygłaszania krótkich prezentacji. zadbano o precyzyjne listy klientów i gości (media, studenci, ngo-s, samorządy) eventu realizujące ambitny cel sprzedażowy. wszystko oprawiono w światowej klasy event wykorzystujący najnowsze multimedia (m.in. roboty, które operowały wielkoformatowymi ekranami na scenie). drugim filarem była promocja przygotowanego podczas konferencji contentu w mediach, social mediach i na stronie. event był transmitowany online. w konferencji #ettalks w warszawie wzięło udział 350 osób (kpi: 300), widzowie transmisji live 4600 osób (kpi: 700), zasięg postów social mediach to 713 tys., 10 tys. dodatkowych użytkowników na stronie ettalks.danfoss.com (kpi 9 tys.), średni czas spędzony na stronie 5:15 min. – trzy razy dłuższy od średniego czasu spędzanego na wszystkich innych stronach danfoss. wzrost sprzedaży w krótkiej perspektywie o 1,8 mln dkk (proporcjonalna realizacja celu do 2021 – 150 proc.). dodatkowym atutem było zacieśnienie relacji z kluczowymi klientami, których prezesi występowali na #ettalks. projekt został zrealizowany przy współpracy sustainable energy for all, carlo ratti associati, sustainable city lab-mit, hatalska infuture institute, euro heat and power, skibstead ideation, harvard business review, inteligentny budynek, ptwp. event #ettalks zorganizowany w warszawie zapoczątkował prawdziwą lawinę zainteresowania. sukces polskiej edycji sprawił, że pomysł zdecydowano rozwijać i realizować w kolejnych miastach na całym świecie. druga edycja #ettalks odbyła się w kijowie, a następne realizacje planowane są w amsterdamie, waszyngtonie, indiach, czy rpa. dodatkowo każdorazowo treści wygenerowane przez kolejne #ettalks są wykorzystywane w działaniach marketingowych na całym świecie. międzynarodowy charakter wydarzenia oraz obecność prelegentów i gości z całego świata sprawiły, że o #ettalks dyskutują dziennikarze z całego świata. dotychczas zasadą było, że w polsce adoptowane są projekty globalne, rzadko kiedy projekty z polski stają się globalnymi – w tym przypadku tak się stało i o #ettalks mówi się w dubaju, brukseli i nowym jorku. #ettalks warsaw – realacja z eventu:. #ettalks warsaw – opinie uczestników:. #ettalks kiev – relacja z eventu:. #ettalks kiev – opinie uczestników:.