Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
”Dzień bez twarzy”. „dzień bez twarzy”. projekt zdobył i nagrodę konkursu inma awards 2012, organizowanego przez międzynarodowe stowarzyszenie mediów informacyjnych, w kategorii marketingowe rozwiązania dla reklamodawców. konkurs nagradza najlepsze projekty marketingowe realizowane w prasie. cel. czy jesteśmy bezpieczni w wirtualnym świecie? czy nasze dane, które często udostępniamy w internecie są wystarczająco chronione? co stałoby się, gdyby ktoś ukradł te informacje, ukradł naszą tożsamość? firmy asus, symantec i vobis zorganizowały kampanię „dzień bez twarzy”, której celem było ostrzeganie internautów przed pochopnym udostępnianiem danych w sieci, a także informowanie, jak chronić się przed cyberprzestępcami. aby skutecznie nagłośnić kampanię, dziennik „metro” przygotował na zlecenie klienta akcję uliczną. akcję, która problem utraty tożsamości przeniosła do realnego świata i uzmysłowiła ludziom, co by było gdyby naprawdę utracili tożsamość, utracili twarz. realizacja. 2 marca na ulicach największych miast pojawili się zamaskowani kolporterzy „metra”. ich białe maski symbolizowały utratę tożsamości w wirtualnym świecie, budziły zainteresowanie, ale także niepokój przechodniów i wskazywały na zagrożenia cyberprzestępstw. kolporterzy rozdawali „metro” w specjalnym obłożeniu reklamowym – na pierwszej stronie widniało zdjęcie młodego mężczyzny, którego twarz została wydarta z fotografii. na obłożeniu znalazły się wyczerpujące informacje o akcji, a także porady, co robić, aby nasze wrażliwe dane były bezpieczne w internecie. rezultat. kolporterzy w białych maskach skutecznie przyciągali uwagę przechodniów, co uwrażliwiło ich na problem utraty tożsamości w sieci. „metro” pozwoliło świetnie dotrzeć do miejskich odbiorców i pokazało, jak efektywnie łączyć działania btl w przestrzeni miejskiej z reklamą prasową. projekt doceniło jury prestiżowego międzynarodowego konkursu inma awards 2012, organizowanego przez międzynarodowe stowarzyszenie mediów informacyjnych – akcja „dzień bez twarzy” zajęła i miejsce w kategorii marketingowe rozwiązania dla reklamodawców.
„Dzień bez twarzy”
Projekt zdobył I nagrodę konkursu INMA Awards 2012, organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych, w kategorii Marketingowe Rozwiązania dla Reklamodawców. Konkurs nagradza najlepsze projekty marketingowe realizowane w prasie.
Cel
Czy jesteśmy bezpieczni w wirtualnym świecie? Czy nasze dane, które często udostępniamy w internecie są wystarczająco chronione? Co stałoby się, gdyby ktoś ukradł te informacje, ukradł naszą tożsamość?
Firmy Asus, Symantec i Vobis zorganizowały kampanię „Dzień bez twarzy”, której celem było ostrzeganie internautów przed pochopnym udostępnianiem danych w sieci, a także informowanie, jak chronić się przed cyberprzestępcami.
Aby skutecznie nagłośnić kampanię, dziennik „Metro” przygotował na zlecenie klienta akcję uliczną. Akcję, która problem utraty tożsamości przeniosła do realnego świata i uzmysłowiła ludziom, co by było gdyby naprawdę utracili tożsamość, utracili twarz.
Realizacja
2 marca na ulicach największych miast pojawili się zamaskowani kolporterzy „Metra”. Ich białe maski symbolizowały utratę tożsamości w wirtualnym świecie, budziły zainteresowanie, ale także niepokój przechodniów i wskazywały na zagrożenia cyberprzestępstw. Kolporterzy rozdawali „Metro” w specjalnym obłożeniu reklamowym – na pierwszej stronie widniało zdjęcie młodego mężczyzny, którego twarz została wydarta z fotografii. Na obłożeniu znalazły się wyczerpujące informacje o akcji, a także porady, co robić, aby nasze wrażliwe dane były bezpieczne w internecie.
Rezultat
Kolporterzy w białych maskach skutecznie przyciągali uwagę przechodniów, co uwrażliwiło ich na problem utraty tożsamości w sieci. „Metro” pozwoliło świetnie dotrzeć do miejskich odbiorców i pokazało, jak efektywnie łączyć działania BTL w przestrzeni miejskiej z reklamą prasową.
Projekt doceniło jury prestiżowego międzynarodowego konkursu INMA Awards 2012, organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych – akcja „Dzień bez Twarzy” zajęła I miejsce w kategorii Marketingowe Rozwiązania dla Reklamodawców.