Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Fanpage „Seks to Zdrowie!” na Facebooku. tytuł projektu:fanpage „seks to zdrowie!” na facebooku. podmioty realizujące projekt:polpharma biuro handlowe sp. z o.o. przy współpracy z agencją 121 pr. określenie problemu:szacuje się, że w polsce zaledwie 8,6% osób mających zaburzenia erekcji zgłasza się z tym problemem do lekarza. główną barierą jest wstyd a także nieumiejętność rozmawiania na tematy związane z seksualnością. dlatego polpharma, producent polskiego generyku viagry – maxigry, stworzyła na facebooku profil „seks to zdrowie!”. jego celem jest oswajać polaków z tematyką seksu oraz pokazywać, że zaburzenia erekcji można skutecznie leczyć. grupa/grupy docelowe:osoby młode, które mogą być dotknięte zaburzeniami zdrowia seksualnego w przyszłości. cele projektu:profil „seks to zdrowie!” to kluczowy element prowadzonego od 2007 roku ogólnopolskiego programu zdrowia seksualnego. celem programu jest uświadamianie, że zaburzenia erekcji można skutecznie leczyć, wystarczy zgłosić się z tym problemem do lekarza. poprzez facebook polpharma stara się trafić do ludzi młodszych, którzy w większości nie mają jeszcze problemów z erekcją, ale którzy mogą być dotknięci tymi zaburzeniami w przyszłości. kształtując świadomość seksualną tej grupy potencjalnych pacjentów, budowany jest rynek w dłuższej perspektywie czasowej. grupę tę będą mogli również tworzyć pacjenci swobodnie rozmawiający o problemach natury intymnej, bez poczucia wstydu, a przez to nie bojący się prosić o pomoc specjalisty. przyjęta strategia:aby osiągnąć nadrzędny cel, jakim jest uświadomienie polakom, że zaburzenia erekcji można skutecznie leczyć, wystarczy zgłosić się z tym problemem do lekarza, należy nauczyć polaków rozmawiać o seksie i pokonać ich barierę wstydu. aby to osiągnąć profil na facebooku oswaja tematykę seksu, uczy rozmawiać na trudne tematy a przede wszystkim podchodzić z większym dystansem do seksualności. każdego dnia bawi, edukuje, angażuje internautów w dyskusje na temat seksu. narzędziami wykorzystywanymi do tego celu są quizy, ankiety, porady specjalistów oraz specjalne aplikacje. wszystko po to, by rozmowy o seksie nie wiązały się ze wstydem i niepewnością, ale by stały się naturalnym elementem życia każdego człowieka. prowadzone działania:– fanpage „seks to zdrowie!” edukuje, bawi oraz angażuje użytkowników w dyskusje na temat seksu. jest to największy fanpage o zdrowiu na polskim facebooku. – we współpracy z fanami stworzony został słownik seksualny „polaków rozmówki o seksie”. zawiera on słownictwo związane ze sferą seksu w 3 kategoriach: dla lekarza, w sypialni, dla znajomych.– aplikacja „drzewo seksualne” pozwala użytkownikom zawieszać listki na kolorowym drzewie zawsze, kiedy przeżyli udany seks. i tak, np. zielony listek to „łagodny poranek”, żółty – „odlotowe uniesienie” itd. od początku akcji zawieszono już blisko 6,5 tys. listków!– prezentowane są mity seksualne, obalane później przez ekspertów – dr michała lwa-starowicza i dr alicję długołęcką. – we współpracy z fanami powstała lista „kłopotliwych pytań dzieci”. fani przesyłali pytania z propozycją odpowiedzi. wybrane sugestie skomentowała później ekspertka – dr alicja długołęcka.– profil zawiera treści edukacyjne. podpowiada m.in. jak prowadzić zdrowe życie seksualne (w jednej zakładce na użytkowników czeka „10 zasad zdrowia seksualnego”).– fani stale angażowani są poprzez pojedynki seksualne. np. seks na plaży czy w lesie? przy zgaszonym czy zapalonym świetle? ewaluacja (w tym widoczność w mediach):– ponad 360 000 fanów profilu „seks to zdrowie!”.– jest to największy fanpage o tematyce zdrowotnej na polskim facebooku.– jest to jedna z 10 najpopularniejszych stron na całym polskim facebooku.– 7100 kliknięć „lubię to” i ponad 4300 „udostępnień” jednego dnia dla jednego postu na profilu „seks to zdrowie!”.– blisko 6500 zawieszonych listków na drzewie seksualnym.– ponad 900 propozycji terminów seksualnych nadesłanych podczas tworzenia słownika seksualnego.– „seks to zdrowie!” jako jedyna polska kampania została nagrodzona w kategorii „best facebook fanpage or group” w konkursie international business awards sm oraz otrzymała nagrodę silver efekton 2011.

Tytuł projektu:
Fanpage „Seks to Zdrowie!” na Facebooku
Podmioty realizujące projekt:
Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o. przy współpracy z agencją 121 PR
Określenie problemu:
Szacuje się, że w Polsce zaledwie 8,6% osób mających zaburzenia erekcji zgłasza się z tym problemem do lekarza. Główną barierą jest wstyd a także nieumiejętność rozmawiania na tematy związane z seksualnością. Dlatego Polpharma, producent polskiego generyku Viagry – Maxigry, stworzyła na Facebooku profil „Seks to Zdrowie!”. Jego celem jest oswajać Polaków z tematyką seksu oraz pokazywać, że zaburzenia erekcji można skutecznie leczyć.
Grupa/grupy docelowe:
Osoby młode, które mogą być dotknięte zaburzeniami zdrowia seksualnego w przyszłości.
Cele projektu:
Profil „Seks to Zdrowie!” to kluczowy element prowadzonego od 2007 roku Ogólnopolskiego Programu Zdrowia Seksualnego. Celem programu jest uświadamianie, że zaburzenia erekcji można skutecznie leczyć, wystarczy zgłosić się z tym problemem do lekarza. Poprzez Facebook Polpharma stara się trafić do ludzi młodszych, którzy w większości nie mają jeszcze problemów z erekcją, ale którzy mogą być dotknięci tymi zaburzeniami w przyszłości. Kształtując świadomość seksualną tej grupy potencjalnych pacjentów, budowany jest rynek w dłuższej perspektywie czasowej. Grupę tę będą mogli również tworzyć pacjenci swobodnie rozmawiający o problemach natury intymnej, bez poczucia wstydu, a przez to nie bojący się prosić o pomoc specjalisty.
Przyjęta strategia:
Aby osiągnąć nadrzędny cel, jakim jest uświadomienie Polakom, że zaburzenia erekcji można skutecznie leczyć, wystarczy zgłosić się z tym problemem do lekarza, należy nauczyć Polaków rozmawiać o seksie i pokonać ich barierę wstydu. Aby to osiągnąć profil na Facebooku oswaja tematykę seksu, uczy rozmawiać na trudne tematy a przede wszystkim podchodzić z większym dystansem do seksualności. Każdego dnia bawi, edukuje, angażuje internautów w dyskusje na temat seksu. Narzędziami wykorzystywanymi do tego celu są quizy, ankiety, porady specjalistów oraz specjalne aplikacje. Wszystko po to, by rozmowy o seksie nie wiązały się ze wstydem i niepewnością, ale by stały się naturalnym elementem życia każdego człowieka.
Prowadzone działania:
– Fanpage „Seks to zdrowie!” edukuje, bawi oraz angażuje użytkowników w dyskusje na temat seksu. Jest to największy fanpage o zdrowiu na polskim Facebooku.
– We współpracy z fanami stworzony został słownik seksualny „Polaków rozmówki o seksie” . Zawiera on słownictwo związane ze sferą seksu w 3 kategoriach: dla lekarza, w sypialni, dla znajomych.
– Aplikacja „Drzewo Seksualne” pozwala użytkownikom zawieszać listki na kolorowym drzewie zawsze, kiedy przeżyli udany seks. I tak, np. zielony listek to „łagodny poranek”, żółty – „odlotowe uniesienie” itd. Od początku akcji zawieszono już blisko 6,5 tys. listków!
– Prezentowane są mity seksualne, obalane później przez ekspertów – dr Michała Lwa-Starowicza i dr Alicję Długołęcką.
– We współpracy z fanami powstała lista „Kłopotliwych Pytań Dzieci”. Fani przesyłali pytania z
propozycją odpowiedzi. Wybrane sugestie skomentowała później ekspertka – dr Alicja Długołęcka.
– Profil zawiera treści edukacyjne. Podpowiada m.in. jak prowadzić zdrowe życie seksualne (w jednej zakładce na użytkowników czeka „10 zasad zdrowia seksualnego”).
– Fani stale angażowani są poprzez pojedynki seksualne. Np. seks na plaży czy w lesie? Przy zgaszonym czy zapalonym świetle?
Ewaluacja (w tym widoczność w mediach):
– Ponad 360 000 fanów profilu „Seks to zdrowie!”.
– Jest to największy fanpage o tematyce zdrowotnej na polskim Facebooku.
– Jest to jedna z 10 najpopularniejszych stron na całym polskim Facebooku.
– 7100 kliknięć „lubię to” i ponad 4300 „udostępnień” jednego dnia dla jednego postu na profilu „Seks to Zdrowie!”.
– Blisko 6500 zawieszonych listków na Drzewie Seksualnym.
– Ponad 900 propozycji terminów seksualnych nadesłanych podczas tworzenia słownika seksualnego.
– „Seks to Zdrowie!” jako jedyna polska kampania została nagrodzona w kategorii „Best Facebook Fanpage or Group” w konkursie International Business Awards SM oraz otrzymała nagrodę Silver Efekton 2011