sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościPij mleko! Będziesz wielki

Pij mleko! Będziesz wielki

Znamy już najnowsze wyniki rozpoznawalności i skuteczności kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki”. Ogłosiło je Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, organizator akcji, a przeprowadził – Instytut MillwardBrown SMG/KRC. Według nich aż 97%, którzy zauważyli akcje promujące mleko, pamięta hasło tej właśnie kampanii.
Tegoroczna edycja została przebadana pod kątem rozpoznawalności i skuteczności (zmiany postaw w stosunku do mleka). Od lipca do września 2006 roku 62% dorosłych Polaków zauważyło akcje promujące mleko. 86% spośród nich zapamiętało jakieś hasło akcji, a aż 97% wymieniło hasło „Pij mleko! Będziesz wielki”. To wzrost o jeden punkt procentowy w stosunku do ubiegłego roku. Inne kampanie miały rozpoznawalność poniżej 5%. 96% z tej grupy zetknęło się z akcjami za pośrednictwem telewizji, 5% na ulicach i w środkach transportu. Badania prowadzone dla „Pij mleko! Będziesz wielki” mają na celu także ocenę, czy rzeczywiście zwiększa się świadomość społeczna w zakresie prawidłowych nawyków żywieniowych.
Badanie przeprowadzone zostało za pomocą sondażu Capibus na 1000-osobowej próbie ogólnopolskiej, reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie. Zarówno próba, jak i metodologia były analogiczne do tych, których użyto przy realizacji podobnego badania w poprzednich latach, co pozwala na porównanie fal badań. Społeczna kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” jest prowadzona od 2003 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) jako część programu „Marketing dla Przyszłości”. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj