.

Poland_inspiration files – działania PR dla programu kulturalnego polskiego przewodnictwa w Radzie UE

dodano: 
29.04.2011

Rodzaj:

case'y agencji

Firma:

Instytut Adama Mickiewicza

Tytuł projektu:
Poland_inspiration files – działania PR dla programu kulturalnego polskiego przewodnictwa w Radzie UE

Podmiot realizujący:
Instytut Adama Mickiewicza

Model strategii komunikacji programu:
Mamy do zaoferowania ogromne pokłady pomysłów, idei, talentów. Mamy do opowiedzenia historię, której warto wysłuchać. Mamy do pokazania sztukę, która nie wymaga przekładu. Chcemy się tym dzielić i inspirować. Czego potrzebujemy, aby dotrzeć do odbiorców?

Jednego kliknięcia (pobierz inspirację – download inspiration!)

Kanały dotarcia do grup docelowych:

Multimedialny press pack

Forma: duży pluszowy folder przypominający aktówkę; w środku 4 mniejsze foldery z materiałami promocyjno-informacyjnymi:

_My Music
- materiały prasowe dot. trasy koncertowej RSQ oraz masterclasses
- background dot. twórczości K. Szymanowskiego
- płyta z kompozycjami K. Szymanowskiego
_My Literature
- audiobook z twórczością Czesława Miłosza
- (film dokumentalny o Miłoszu i broszura)
- informacja prasowa o projekcie Planeta Lem + background
_My Guide to Poles
- zwiastuny filmów z cyklu dokumentów “Przewodnik do Polaków”
- informacja prasowa o projekcie

_My I’CULTURE
- puzzle z logo I’CULTURE i informacją o projekcie

UWAGA: wszystkie materiały będą sygnowane logo IAM i będą odsyłały do strony dedykowanej programowi kulturalnemu Prezydencji

Międzynarodowa akcja likify: Powered by Poland

Forma: wykorzystanie nowatorskiej interaktywnej usługi likify w połączeniu z fanpagem ‘Powered by Poland’ na Facebooku

Wielka wyprawa do zagłębia kreatywności

Forma: spotkanie i podróż po Polsce najważniejszych blogerów kulturalnych
ze wszystkich krajów objętych Programem

Idea: Nawiązanie do dwóch filarów: I’CULTURE i Przewodnika do Polaków

Cel: Realne zaangażowanie internautów oraz liderów opinii
w dziedzinie kultury w proces wzajemnej wymiany inspiracji; wygenerowanie szerokiego oddźwięku w mediach na całym świecie

Instalacja przestrzenna

Forma: Instalacja w formie ogromnego folderu z interaktywnym elementem kursora, który każdy przechodzący może przycisnąć (kliknąć)
Lokalizacja:  przestrzeń miejska przed najważniejszymi instytucjami europejskimi

Strumień inspiracji

Forma: pozyskanie ekspertów  z różnych obszarów sztuki, którzy wskazują swoje ispiracje twórczością artystów z całego świata

Idea: nawiązanie do koncepcji sztuki jako wymiany doświadczeń i inspiracji kulturą europejską obecnej w twórczości Czesława Miłosza; realizacja koncepcji I’CULTURE – exchange of knowledge.

Kanały dotarcia do grup docelowych

Kanały dotarcia
- Media tradycyjne (multimedialny presspack)
- Internet (Likify, Wyprawa blogerów)
- Przestrzeń miejska (Click for Polish Culture)
- Outdoor (Strumień Inspiracji)

Działania i grupy docelowe:

- Multimedialny presspack: dziennikarze, konsumenci kultury, key opinion leaders, środowiska parlamentarne
- Likify: konsumenci kultury, internauci/blogerzy
- Wyprawa blogerów: dziennikarze, konsumenci kultury, internauci/blogerzy, key opinion leaders, środowiska artystyczne
- Click For Polish Culture: dziennikarze, środowiska parlamentarne
- Strumień Inspiracji: konsumenci kultury, key opinion leaders, środowiska artystyczne

Harmonogram:

- Lipiec: kreatywny press pack, Likify
- Sierpień: Likify, Wyprawa blogerów
- Wrzesień: Likify, Wyprawa blogerów, Click for Polish Culture
- Październik: Likify, Click for Polish Culture, Strumień Inspiracji
- Listopad: Likify, Strumień Inspiracji
- Grudzień: Likify, Strumień Inspiracji

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin