.

Poland_inspiration files - Strategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana na konkurs Young Creatives)

dodano: 
09.12.2011

Rodzaj:

case'y firm

Firma:

Partner of Promotion

Tytuł projektu:
Poland_inspiration files - Strategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana na konkurs Young Creatives)

Autorzy:
Joanna Berger, Agata Kowalczyk (Partner of Promotion)

Model strategii komunikacji programu:

Polska kreatywnym zagłębiem Europy. mamy do zaoferowania ogromne pokłady pomysłów, idei, talentów, mamy do opowiedzenia historię, której warto wysłuchać. mamy do pokazania sztukę, która nie wymaga przekładu. Chcemy się tym dzielić i inspirowac.

Czego potrzebujemy, aby dotrzeć do odbiorców?

JEDNEGO KLIKNIĘCIA
(pobierz inspirację – download inspiration!)

Kanały dotarcia do grup docelowych:

Multimedialny press pack

Forma: duży pluszowy folder przypominający aktówkę; w środku 4 mniejsze foldery z materiałami promocyjno-informacyjnymi:

_My Music
- materiały prasowe dot. trasy koncertowej RSQ oraz masterclasses
- background dot. twórczości K. Szymanowskiego
- płyta z kompozycjami K. Szymanowskiego
_My Literature
- audiobook z twórczością Czesława Miłosza
- (film dokumentalny o Miłoszu i broszura)
- informacja prasowa o projekcie Planeta Lem + background
_My Guide to Poles
- zwiastuny filmów z cyklu dokumentów “Przewodnik do Polaków”
- informacja prasowa o projekcie

_My I’CULTURE
- puzzle z logo I’CULTURE i informacją o projekcie

UWAGA: wszystkie materiały będą sygnowane logo IAM i będą odsyłały do strony dedykowanej programowi kulturalnemu Prezydencji

Międzynarodowa akcja likify: Powered by Poland

Forma: wykorzystanie nowatorskiej interaktywnej usługi likify w połączeniu z fanpagem ‘Powered by Poland’ na Facebooku

Wielka wyprawa do zagłębia kreatywności

Forma: spotkanie i podróż po Polsce najważniejszych blogerów kulturalnych ze wszystkich krajów objętych Programem
Idea:  Nawiązanie do dwóch filarów: I’CULTURE i Przewodnika do Polaków
Cel: Realne zaangażowanie internautów oraz liderów opinii w dziedzinie kultury w proces wzajemnej wymiany inspiracji; wygenerowanie szerokiego oddźwięku w mediach na całym świecie

Instalacja przestrzenna

Forma: Instalacja w formie ogromnego folderu z interaktywnym elementem kursora, który każdy przechodzący może przycisnąć (kliknąć)
Lokalizacja: przestrzeń miejska przed najważniejszymi instytucjami europejskimi
UWAGA: Każda osoba, która weźmie udział w akcji otrzymuje egzemplarz “Rodzinnej Europy” Czesława Miłosza

Strumień inspiracji

Forma: pozyskanie ekspertów  z różnych obszarów sztuki, którzy wskazują swoje ispiracje twórczością artystów z całego świata
Idea: nawiązanie do koncepcji sztuki jako wymiany doświadczeń i inspiracji kulturą europejską obecnej w twórczości Czesława Miłosza; realizacja koncepcji I’CULTURE – exchange of knowledge

Harmonogram

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin