Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ryba wpływa na wszystko. kampania została uhonorowana srebrną statuetką effie awards 2009 w kategorii „kampania non-profit”.podmiot realizującyscholz and friends warszawa dla ministerstwa rolnictwa i rozwoju wsi. tytuł kampanii„ryba wpływa na wszystko”. autor strategii kampaniitomasz pisanko, strategy direktor scholz and friends warszawa. zadania zwiększenie spożycia ryb. poinformowanie społeczeństwa o pozytywnych skutkach rybnej diety na funkcjonowanie organizmu ludzkiego. konieczności dotarcia z przekazem do całego społeczeństwa. idea przewodnia jedzenie ryb ma pozytywny wpływ na funkcjonowanie organizmu ludzkiego. spójność komunikacji na głównym poziomie, ale w oparciu o różne spostrzeżenia w zależności od specyfiki grupy docelowej. rezultat realny wzrost spożycia ryb (550 gramów na osobę w 2008) był o 550% większy niż oczekiwany, bez wsparcia reklamowego (100 gram na osobę).
Kampania została uhonorowana srebrną statuetką Effie Awards 2009 w kategorii „Kampania non-profit”.
Podmiot realizujący
Scholz and Friends Warszawa dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Tytuł kampanii
„Ryba wpływa na wszystko”
Autor strategii kampanii
Tomasz Pisanko, Strategy Direktor Scholz and Friends Warszawa
Zadania
Zwiększenie spożycia ryb.
Poinformowanie społeczeństwa o pozytywnych skutkach rybnej diety na funkcjonowanie organizmu ludzkiego.
Konieczności dotarcia z przekazem do całego społeczeństwa.
Idea przewodnia
Jedzenie ryb ma pozytywny wpływ na funkcjonowanie organizmu ludzkiego.
Spójność komunikacji na głównym poziomie, ale w oparciu o różne spostrzeżenia w zależności od specyfiki grupy docelowej.
Rezultat
Realny wzrost spożycia ryb (550 gramów na osobę w 2008) był o 550% większy niż oczekiwany, bez wsparcia reklamowego (100 gram na osobę).