Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Wspaniały Świat Jachtingu. tytuł projektu:wspaniały świat jachtingu. podmiot realizujący projekt:vmg events (osoba odpowiedzialna za projekt: marzena szulakiewicz). opis eventu:wspaniały świat jachtingu to inicjatywa mateusza kusznierewicza oraz firmy dobre jachty. pierwsza edycja imprezy odbyła się 17 października 2013 r. w salonie mercedes-benz auto idea w łomiankach. cel eventu:cykl spotkań wspaniały świat jachtingu to kolejna formuła nawiązywania kontaktów biznesowych, pozwalająca połączyć płaszczyznę zawodową z towarzyską, a pasję z efektywnym rozwijaniem inwestycji i przedsięwzięć. myślą przewodnią jest promocja żeglarstwa oraz kształtowanie nowych trendów wśród ludzi ceniących aktywny wypoczynek na najwyższym poziomie. inwestycja w jachty, ale również jachting jako hobby i sposób na spędzanie wolnego czasu – to świetna propozycja dla dynamicznych osób, poszukujących nieszablonowych rozwiązań. inicjatywa wspaniały świat jachtingu stwarza firmom-partnerom wydarzenia możliwość bezpośredniego przedstawienia sprecyzowanej grupie docelowej swojej oferty, jak również nawiązania relacji z nową grupą potencjalnych klientów. formuła wydarzenia:pierwsze spotkanie z cyklu wspaniały świat jachtingu odbyło się w atmosferze wieczornego coctail party i było połączone z koncertem jazzowym. każda impreza organizowana będzie w innym mieście. formuła przygotowywana jest na 300 osób. wstęp dla gości jest bezpłatny. przeprowadzone działania:wspaniały świat jachtingu nie był eventem zrealizowanym na zlecenie klienta, ale został zainicjowany przez agencję vmg events we współpracy z mateuszem kusznierewiczem oraz firmą dobre jachty. przygotowania do imprezy trwały kilka miesięcy. pierwszym, kluczowym zadaniem agencji było znalezienie partnerów wydarzenia. starannie dobrani partnerzy oraz ich produkty i usługi stanowiły bowiem komplementarną wartość dla gościa, który miał poczucie profesjonalizmu, elegancji i dobrego smaku. w gronie partnerów wspaniałego świata jachtingu znalazły się firmy:. – mercedes-benz auto idea– emirates– citi handlowy– galerie lafayette– dobre jachty– premium yachting– klub mila– pevonia– voda naturalna– boconcept. kolejnym, istotnym elementem był wybór miejsca. nie było to łatwe zadanie ze względu na tematykę eventu – „żagle w mieście”. dzięki współpracy z mercedes-benz auto idea, odpowiednia scenografia pozwoliła przenieść gości zgromadzonych w salonie samochodowym na „wielkie wody”, głównie za sprawą wielometrowych żagli rozwieszonych na ścianach pomieszczenia. główną koncepcję kreatywną oparto na jachtach i tym, co w nich najpiękniejsze – żaglach, a osiągnięcie odpowiedniego klimatu wsparte zostało zastosowaniem wielkoformatowych ekranów wyświetlających filmy oraz zdjęcia prezentujące przepiękne, nowoczesne i eleganckie jachty. całości dopełniało oświetlenie salonu wewnątrz oraz na zewnątrz, imitujące połyskującą taflę wody. dywan wprowadzający gości na event nie był tym razem czerwony, a… niebieski, komponując się z efektami oświetleniowymi. na zewnątrz, gości witał przyprowadzony prosto z gdyni jacht motorowy, umieszczony na przyczepie zamocowanej do najnowszego modelu mercedes gl – uzupełniając synergię pomiędzy partnerami. podczas tego eleganckiego eventu, goście mieli okazję wysłuchać prezentacji mateusza kusznierewicza, mistrza olimpijskiego z żeglarstwie z atlanty (1996 r.), który opowiedział o swoich pasjach, doświadczeniach i przygodach związanych z tą dyscypliną sportu oraz o przeżyciach towarzyszących mu podczas startu na pięciu igrzyskach olimpijskich. ponadto, podsumował emocjonującą rywalizację w trakcie ubiegłorocznego pucharu ameryki. jedną z cieszących się niezwykłym zainteresowaniem atrakcji, była loteria wizytówkowa, dzięki której partnerzy zdobyli ogromną bazę wartościowych kontaktów, a goście zostali obdarzeni nagrodami, m.in. lot do dubaju liniami emirates. część oficjalną zakończył koncert młodej, niezwykle uzdolnionej artystki jazzowej – laury godziejewskiej z zespołem laura jazz band. za technikę i multimedia, światło oraz dźwięk odpowiadała firma et cetera. scenografię przygotowała agencja vmg events we własnym zakresie. film podsumowujący wspaniały świat jachtingu zrealizowała firma dzida production film studio, a catering dostarczyła firma catering magda gessler. wspaniały świat jachtingu swoją obecnością zaszczyciły postaci ze świata sportu i show-biznesu:. – karolina szostak– monika dryl– paweł paterek– piotr krajewski. w ramach działań pr zorientowanych na wspaniały świat jachtingu, pozyskano patronaty:. – maleman– manager– high living. ponadto, magazyn luxury&style był jednym ze współorganizatorów wydarzenia. informacje prasowe podsumowujące wspaniały świat jachtingu pojawiły się na stronach www oraz w wersjach drukowanych w/w biznesowo-lifestyle’owych magazynów. efekty i korzyści:– wysoki współczynnik frekwencji – 60% zaproszonych gości (ponad 300 osób)– jakościowa baza kontaktów biznesowych– patronaty medialne (media biznesowe, lifestyle)– promocja marki/produktu w mediach– ekspozycja marki/produktu w otoczeniu brandów z sektora premium – ekspozycja i promocja marki/produktu w kontekście gwiazd, ludzi sportu i biznesu.
Opis eventu: Wspaniały Świat Jachtingu to inicjatywa Mateusza Kusznierewicza oraz firmy Dobre Jachty. Pierwsza edycja imprezy odbyła się 17 października 2013 r. w salonie Mercedes-Benz Auto Idea w Łomiankach.
Cel eventu: Cykl spotkań Wspaniały Świat Jachtingu to kolejna formuła nawiązywania kontaktów biznesowych, pozwalająca połączyć płaszczyznę zawodową z towarzyską, a pasję z efektywnym rozwijaniem inwestycji i przedsięwzięć. Myślą przewodnią jest promocja żeglarstwa oraz kształtowanie nowych trendów wśród ludzi ceniących aktywny wypoczynek na najwyższym poziomie. Inwestycja w jachty, ale również jachting jako hobby i sposób na spędzanie wolnego czasu – to świetna propozycja dla dynamicznych osób, poszukujących nieszablonowych rozwiązań. Inicjatywa Wspaniały Świat Jachtingu stwarza firmom-partnerom wydarzenia możliwość bezpośredniego przedstawienia sprecyzowanej grupie docelowej swojej oferty, jak również nawiązania relacji z nową grupą potencjalnych Klientów.
Formuła wydarzenia: Pierwsze spotkanie z cyklu Wspaniały Świat Jachtingu odbyło się w atmosferze wieczornego coctail party i było połączone z koncertem jazzowym. Każda impreza organizowana będzie w innym mieście. Formuła przygotowywana jest na 300 osób. Wstęp dla gości jest bezpłatny.
Przeprowadzone działania: Wspaniały Świat Jachtingu nie był eventem zrealizowanym na zlecenie Klienta, ale został zainicjowany przez agencję VMG Events we współpracy z Mateuszem Kusznierewiczem oraz firmą Dobre Jachty. Przygotowania do imprezy trwały kilka miesięcy. Pierwszym, kluczowym zadaniem agencji było znalezienie partnerów wydarzenia. Starannie dobrani partnerzy oraz ich produkty i usługi stanowiły bowiem komplementarną wartość dla gościa, który miał poczucie profesjonalizmu, elegancji i dobrego smaku. W gronie partnerów Wspaniałego Świata Jachtingu znalazły się firmy:
– Mercedes-Benz Auto Idea – Emirates – Citi Handlowy – Galerie Lafayette – Dobre Jachty – Premium Yachting – Klub Mila – Pevonia – Voda Naturalna – BoConcept.
Kolejnym, istotnym elementem był wybór miejsca. Nie było to łatwe zadanie ze względu na tematykę eventu – „żagle w mieście”. Dzięki współpracy z Mercedes-Benz Auto Idea, odpowiednia scenografia pozwoliła przenieść gości zgromadzonych w salonie samochodowym na „wielkie wody”, głównie za sprawą wielometrowych żagli rozwieszonych na ścianach pomieszczenia. Główną koncepcję kreatywną oparto na jachtach i tym, co w nich najpiękniejsze – żaglach, a osiągnięcie odpowiedniego klimatu wsparte zostało zastosowaniem wielkoformatowych ekranów wyświetlających filmy oraz zdjęcia prezentujące przepiękne, nowoczesne i eleganckie jachty. Całości dopełniało oświetlenie salonu wewnątrz oraz na zewnątrz, imitujące połyskującą taflę wody. Dywan wprowadzający gości na event nie był tym razem czerwony, a… niebieski, komponując się z efektami oświetleniowymi. Na zewnątrz, gości witał przyprowadzony prosto z Gdyni jacht motorowy, umieszczony na przyczepie zamocowanej do najnowszego modelu Mercedes GL – uzupełniając synergię pomiędzy partnerami.
Podczas tego eleganckiego eventu, goście mieli okazję wysłuchać prezentacji Mateusza Kusznierewicza, mistrza olimpijskiego z żeglarstwie z Atlanty (1996 r.), który opowiedział o swoich pasjach, doświadczeniach i przygodach związanych z tą dyscypliną sportu oraz o przeżyciach towarzyszących mu podczas startu na pięciu igrzyskach olimpijskich. Ponadto, podsumował emocjonującą rywalizację w trakcie ubiegłorocznego Pucharu Ameryki.
Jedną z cieszących się niezwykłym zainteresowaniem atrakcji, była loteria wizytówkowa, dzięki której partnerzy zdobyli ogromną bazę wartościowych kontaktów, a goście zostali obdarzeni nagrodami, m.in. lot do Dubaju liniami Emirates. Część oficjalną zakończył koncert młodej, niezwykle uzdolnionej artystki jazzowej – Laury Godziejewskiej z zespołem Laura Jazz Band.
Za technikę i multimedia, światło oraz dźwięk odpowiadała firma Et Cetera. Scenografię przygotowała agencja VMG Events we własnym zakresie. Film podsumowujący Wspaniały Świat Jachtingu zrealizowała firma Dzida Production Film Studio, a catering dostarczyła firma Catering Magda Gessler.
Wspaniały Świat Jachtingu swoją obecnością zaszczyciły postaci ze świata sportu i show-biznesu:
– Karolina Szostak – Monika Dryl – Paweł Paterek – Piotr Krajewski
W ramach działań PR zorientowanych na Wspaniały Świat Jachtingu, pozyskano patronaty:
– Maleman – Manager – High Living
Ponadto, magazyn Luxury&Style był jednym ze współorganizatorów wydarzenia. Informacje prasowe podsumowujące Wspaniały Świat Jachtingu pojawiły się na stronach www oraz w wersjach drukowanych w/w biznesowo-lifestyle’owych magazynów.
Efekty i korzyści: – Wysoki współczynnik frekwencji – 60% zaproszonych gości (ponad 300 osób) – Jakościowa baza kontaktów biznesowych – Patronaty medialne (media biznesowe, lifestyle) – Promocja marki/produktu w mediach – Ekspozycja marki/produktu w otoczeniu brandów z sektora premium – Ekspozycja i promocja marki/produktu w kontekście gwiazd, ludzi sportu i biznesu
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Wspaniały Świat Jachtingu. tytuł projektu:wspaniały świat jachtingu. podmiot realizujący projekt:vmg events (osoba odpowiedzialna za projekt: marzena szulakiewicz). opis eventu:wspaniały świat jachtingu to inicjatywa mateusza kusznierewicza oraz firmy dobre jachty. pierwsza edycja imprezy odbyła się 17 października 2013 r. w salonie mercedes-benz auto idea w łomiankach. cel eventu:cykl spotkań wspaniały świat jachtingu to kolejna formuła nawiązywania kontaktów biznesowych, pozwalająca połączyć płaszczyznę zawodową z towarzyską, a pasję z efektywnym rozwijaniem inwestycji i przedsięwzięć. myślą przewodnią jest promocja żeglarstwa oraz kształtowanie nowych trendów wśród ludzi ceniących aktywny wypoczynek na najwyższym poziomie. inwestycja w jachty, ale również jachting jako hobby i sposób na spędzanie wolnego czasu – to świetna propozycja dla dynamicznych osób, poszukujących nieszablonowych rozwiązań. inicjatywa wspaniały świat jachtingu stwarza firmom-partnerom wydarzenia możliwość bezpośredniego przedstawienia sprecyzowanej grupie docelowej swojej oferty, jak również nawiązania relacji z nową grupą potencjalnych klientów. formuła wydarzenia:pierwsze spotkanie z cyklu wspaniały świat jachtingu odbyło się w atmosferze wieczornego coctail party i było połączone z koncertem jazzowym. każda impreza organizowana będzie w innym mieście. formuła przygotowywana jest na 300 osób. wstęp dla gości jest bezpłatny. przeprowadzone działania:wspaniały świat jachtingu nie był eventem zrealizowanym na zlecenie klienta, ale został zainicjowany przez agencję vmg events we współpracy z mateuszem kusznierewiczem oraz firmą dobre jachty. przygotowania do imprezy trwały kilka miesięcy. pierwszym, kluczowym zadaniem agencji było znalezienie partnerów wydarzenia. starannie dobrani partnerzy oraz ich produkty i usługi stanowiły bowiem komplementarną wartość dla gościa, który miał poczucie profesjonalizmu, elegancji i dobrego smaku. w gronie partnerów wspaniałego świata jachtingu znalazły się firmy:. – mercedes-benz auto idea– emirates– citi handlowy– galerie lafayette– dobre jachty– premium yachting– klub mila– pevonia– voda naturalna– boconcept. kolejnym, istotnym elementem był wybór miejsca. nie było to łatwe zadanie ze względu na tematykę eventu – „żagle w mieście”. dzięki współpracy z mercedes-benz auto idea, odpowiednia scenografia pozwoliła przenieść gości zgromadzonych w salonie samochodowym na „wielkie wody”, głównie za sprawą wielometrowych żagli rozwieszonych na ścianach pomieszczenia. główną koncepcję kreatywną oparto na jachtach i tym, co w nich najpiękniejsze – żaglach, a osiągnięcie odpowiedniego klimatu wsparte zostało zastosowaniem wielkoformatowych ekranów wyświetlających filmy oraz zdjęcia prezentujące przepiękne, nowoczesne i eleganckie jachty. całości dopełniało oświetlenie salonu wewnątrz oraz na zewnątrz, imitujące połyskującą taflę wody. dywan wprowadzający gości na event nie był tym razem czerwony, a… niebieski, komponując się z efektami oświetleniowymi. na zewnątrz, gości witał przyprowadzony prosto z gdyni jacht motorowy, umieszczony na przyczepie zamocowanej do najnowszego modelu mercedes gl – uzupełniając synergię pomiędzy partnerami. podczas tego eleganckiego eventu, goście mieli okazję wysłuchać prezentacji mateusza kusznierewicza, mistrza olimpijskiego z żeglarstwie z atlanty (1996 r.), który opowiedział o swoich pasjach, doświadczeniach i przygodach związanych z tą dyscypliną sportu oraz o przeżyciach towarzyszących mu podczas startu na pięciu igrzyskach olimpijskich. ponadto, podsumował emocjonującą rywalizację w trakcie ubiegłorocznego pucharu ameryki. jedną z cieszących się niezwykłym zainteresowaniem atrakcji, była loteria wizytówkowa, dzięki której partnerzy zdobyli ogromną bazę wartościowych kontaktów, a goście zostali obdarzeni nagrodami, m.in. lot do dubaju liniami emirates. część oficjalną zakończył koncert młodej, niezwykle uzdolnionej artystki jazzowej – laury godziejewskiej z zespołem laura jazz band. za technikę i multimedia, światło oraz dźwięk odpowiadała firma et cetera. scenografię przygotowała agencja vmg events we własnym zakresie. film podsumowujący wspaniały świat jachtingu zrealizowała firma dzida production film studio, a catering dostarczyła firma catering magda gessler. wspaniały świat jachtingu swoją obecnością zaszczyciły postaci ze świata sportu i show-biznesu:. – karolina szostak– monika dryl– paweł paterek– piotr krajewski. w ramach działań pr zorientowanych na wspaniały świat jachtingu, pozyskano patronaty:. – maleman– manager– high living. ponadto, magazyn luxury&style był jednym ze współorganizatorów wydarzenia. informacje prasowe podsumowujące wspaniały świat jachtingu pojawiły się na stronach www oraz w wersjach drukowanych w/w biznesowo-lifestyle’owych magazynów. efekty i korzyści:– wysoki współczynnik frekwencji – 60% zaproszonych gości (ponad 300 osób)– jakościowa baza kontaktów biznesowych– patronaty medialne (media biznesowe, lifestyle)– promocja marki/produktu w mediach– ekspozycja marki/produktu w otoczeniu brandów z sektora premium – ekspozycja i promocja marki/produktu w kontekście gwiazd, ludzi sportu i biznesu.