Cykle
Podsumowania 2017 roku i prognozy na 2018
„Obecny klimat w Polsce i na świecie sprawia, że ludzie chętnie angażują się w inicjatywy związane ze środowiskiem czy prawami człowieka. Może to być wyzwaniem dla firm w kontekście ich komunikacji z pracownikami”...
„W 2018 roku to marki będą musiały zabiegać o influencerów i przekonywać ich do współpracy” – przewiduje Karolina Rabińska z Walk Social Media...
„To będzie rok intelektualnego striptizu wszystkich naszych rządzących i opozycjonistów” – prognozuje ekspert Wiesław Gałązka...
W 2018 roku rosnąć będzie znaczenie funkcji Instagram Stories, która może stanowić coraz poważniejsze zagrożenie dla Snapchata...
Dla klientów marek luksusowych coraz ważniejsze będzie doświadczenie, a nie posiadanie...
Jak twierdzą eksperci, w 2018 roku pracodawcy skupią się na budowaniu emocjonalnej więzi między firmą a pracownikami oraz na tworzeniu przyjaznego środowiska pracy...
Coraz większe znaczenie influencer marketingu, rozwój technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości czy bazowanie na treściach wideo – to trendy, które zdaniem ekspertów, mogą być kluczowe w 2018 roku...
W nowym roku branża public relations jeszcze bardziej będzie musiała skupić się na mierzeniu efektów swoich działań, a także – na opracowywaniu dobrych praktyk i edukowaniu rynku...
Zdaniem specjalistów ds. PR w 2018 roku możemy spodziewać się m.in. kryzysów związanych z fake newsami...
„Agencje, które zajmują się influencer marketingiem w Polsce, czeka jeszcze długa droga, by w pełni wykorzystać potencjał internetowych liderów opinii”...