Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Marcin Dorociński dla Kinley. aktor marcin dorociński w lipcu 2021 roku rozpoczął współpracę z marką napojów kinley. będzie jej polskim ambasadorem. marcin dorociński będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych. wystąpi w kampanii reklamowej realizowanej pod hasłem „smak, do którego dorastasz”. w spotach ambasador „celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora”. akcja z udziałem aktora ma „zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, który od lat kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem”. „jego (dorocińskiego – przyp. red.) wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej” – komentuje izabela gorczyca-tronina, frontline activation brand manager dla marki kinley w coca-cola poland services. „podobnie jak my, marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. niezależnie od tego, kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni” – mówi alicja gołębiewska, influencer and partnerships manager w coca-cola poland services. w ramach kampanii powstały cztery spoty z różnymi wariantami smaków kinleya. w każdym marcin dorociński „przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać”. poza wideo w ramach digitalowej kampanii prowadzone będą także działania na youtubie, w mediach społecznościowych. kampania obejmie także reklamę displayową. autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest magdalena piasecka, senior copywriter z agencji liquidthread. produkcją spotów oraz przygotowaniem i wyprodukowaniem sesji zdjęciowej zajęło się studio produkcyjne prodigious. za reżyserię serii etiud odpowiada kuba michalczuk, autorem zdjęć jest michał englert, a sesji zdjęciowej – szymon szcześniak. działania digitalowe i w mediach społecznościowych prowadzi liquidthread, a za pr odpowiada 24/7communication. planowanie i zakup mediów leży po stronie domu mediowego mediacom. (mb).
Aktor Marcin Dorociński w lipcu 2021 roku rozpoczął współpracę z marką napojów Kinley. Będzie jej polskim ambasadorem.
Marcin Dorociński będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych. Wystąpi w kampanii reklamowej realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”. W spotach ambasador „celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora”. Akcja z udziałem aktora ma „zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, który od lat kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem”.
„Jego (Dorocińskiego – przyp. red.) wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej” – komentuje Izabela Gorczyca-Tronina, Frontline Activation Brand Manager dla marki Kinley w Coca-Cola Poland Services.
„Podobnie jak my, Marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. Niezależnie od tego, kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni” – mówi Alicja Gołębiewska, Influencer and Partnerships Manager w Coca-Cola Poland Services.
W ramach kampanii powstały cztery spoty z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdym Marcin Dorociński „przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać”.
Poza wideo w ramach digitalowej kampanii prowadzone będą także działania na YouTubie, w mediach społecznościowych. Kampania obejmie także reklamę displayową.
Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriter z Agencji LiquidThread. Produkcją spotów oraz przygotowaniem i wyprodukowaniem sesji zdjęciowej zajęło się studio produkcyjne Prodigious. Za reżyserię serii etiud odpowiada Kuba Michalczuk, autorem zdjęć jest Michał Englert, a sesji zdjęciowej – Szymon Szcześniak. Działania digitalowe i w mediach społecznościowych prowadzi LiquidThread, a za PR odpowiada 24/7Communication. Planowanie i zakup mediów leży po stronie domu mediowego Mediacom. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Marcin Dorociński dla Kinley. aktor marcin dorociński w lipcu 2021 roku rozpoczął współpracę z marką napojów kinley. będzie jej polskim ambasadorem. marcin dorociński będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych. wystąpi w kampanii reklamowej realizowanej pod hasłem „smak, do którego dorastasz”. w spotach ambasador „celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora”. akcja z udziałem aktora ma „zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, który od lat kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem”. „jego (dorocińskiego – przyp. red.) wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej” – komentuje izabela gorczyca-tronina, frontline activation brand manager dla marki kinley w coca-cola poland services. „podobnie jak my, marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. niezależnie od tego, kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni” – mówi alicja gołębiewska, influencer and partnerships manager w coca-cola poland services. w ramach kampanii powstały cztery spoty z różnymi wariantami smaków kinleya. w każdym marcin dorociński „przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać”. poza wideo w ramach digitalowej kampanii prowadzone będą także działania na youtubie, w mediach społecznościowych. kampania obejmie także reklamę displayową. autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest magdalena piasecka, senior copywriter z agencji liquidthread. produkcją spotów oraz przygotowaniem i wyprodukowaniem sesji zdjęciowej zajęło się studio produkcyjne prodigious. za reżyserię serii etiud odpowiada kuba michalczuk, autorem zdjęć jest michał englert, a sesji zdjęciowej – szymon szcześniak. działania digitalowe i w mediach społecznościowych prowadzi liquidthread, a za pr odpowiada 24/7communication. planowanie i zakup mediów leży po stronie domu mediowego mediacom. (mb).