Z początkiem czerwca 2025 roku amerykański aktor Owen Wilson, znany z takich produkcji jak „Loki” (reż. Michael Waldron), „O północy w Paryżu” (reż. Woody Allen) czy „Genialny klan” (reż. Wes Anderson), został pierwszym globalnym ambasadorem marki Wolt – platformy do zamawiania jedzenia z restauracji i zakupów z dostawą.
Współpraca marki z aktorem rozpoczyna się od działań promujących Wolt+, czyli subskrypcję umożliwiającej użytkownikom otrzymanie darmowej dostawy oraz zniżek i ofert specjalnych z lokalnych restauracji i sklepów.
Na początku czerwca na kanale Wolta na YouTubie opublikowano spot w tonie komediowym. Główną rolę w tym filmie odgrywa Owen Wilson. W ten sposób marka chce promować swoją ofertę jako usługę lifestylową – aplikację towarzyszącą użytkownikom nie tylko przy zamawianiu jedzenia, lecz także w wielu codziennych sytuacjach.
„Nie musiałem się za bardzo wczuwać w tę rolę. Gdy w najmniej odpowiednim momencie kończą ci się przekąski, Wolt to aplikacja, po którą sięgasz w pierwszej kolejności. Naprawdę upraszcza życie. Kolacja? Załatwione. Zakupy? Prościzna. Znowu zapomniałeś pasty do zębów? Spokojnie, też ogarną. Wolt+ sprawia, że codzienne sprawy są dużo mniej skomplikowane” – komentuje Owen Wilson.
„Naszym celem jest jak najlepiej odpowiadać na codzienne potrzeby użytkowników – od szybkich zakupów ad hoc, po większe zamówienia czy prezenty na wyjątkowe okazje. Dlatego poszerzamy ofertę i nawiązujemy partnerstwa, które realnie się opłacają – jak te z Revolutem czy T-Mobile, dzięki którym coraz więcej osób może korzystać z Wolt+ bez dodatkowych kosztów. Chcemy, by wygodne zakupy z dostawą w kilkadziesiąt minut były dostępne dla jak najszerszego grona użytkowników” – podkreśla Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
W ramach kampanii zaplanowane są wieloetapowe działania digitalowe dopasowane do specyfiki poszczególnych państw, w których będzie prowadzona promocja marki Wolt. Kampania realizowana będzie w 25 krajach. (ds)