Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jest short-lista do PRotonów 2011! akademia ekspertów pr zakończyła głosowanie, dzięki któremu znamy już nominowanych w piątej edycji nagród branży public relations – protony 2011. wyniki głosowania akademii ekspertów public relations dostarczyła kancelaria leśnodorski ślusarek i wspólnicy, audytor konkursu. nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone na gali wręczenia nagród 9 czerwca, w restauracji skwer, filii fabryki trzciny. nominowani (kolejność alfabetyczna):. 1) osoba/zespół w firmie pr-owskiejanna król, go culture, komunikacja dla kultury. ryszard solski, solski burson-marsteller. paweł tomczuk, ciszewski financial communications. 2) osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji. joanna łodygowska, dr irena eris. tomasz kanton, kompania piwowarska. anna rostkowska, zuzanna filipowska, mateusz galica, tns obop. 3) osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowejjanusz daszczyński, biuro komisarza generalnego sekcji polskiej expo 2010/shanghai 2010 world expo poland pawilon/ paiiiz, oddział zagraniczny w szanghaju. jakub marczyński, stowarzyszenie wiosna- szlachetna paczka. marek konkolewski, komenda główna policji. 4) rzecznik prasowy. jacek balcer, pll lot. arkadiusz mierzwa, bank pekao sa. małgorzata woźniak, mswia. 5) osoba/zespół zajmujący się edukacją w pr. jarosław flis, uniwersytet jagielloński. wiesław gałązka, dolnośląska szkoła wyższa. marek skała, megalit instytut szkoleń. od dzisiaj także osoby, które wcześniej zarejestrowały się za pośrednictwem strony protony.pl mogą oddać swoje głosy w specjalnej nagrodzie publiczności. każdy zrejestrowany otrzyma na adres mailowy podany przy rejestracji indywidualny login i hasło, dzięki którym będzie mógł oddać jeden głos. zgodność głosowania akademii ekspertów public relations z regulaminem potwierdził audytor konkursu – kancelaria leśnodorski ślusarek i wspólnicy. współorganizatorem gali jest restauracja skwer, filia fabryki trzciny, mieszcząca się na krakowskim przedmieściu 60a. sponsorami gali są: samsung, kompania piwowarska, phenome i instytut monitorowania mediów. patronami medialnymi konkursu są magazyny brief, think tank oraz marketing w praktyce, a także radio pin. przyjaciółmi konkursu są programy sukces pisany szminką, akademia kobiet biznesu i instytut przemiany. (kk). jednocześnie przypominamy, że gala jest imprezą zamkniętą. zaproszenia można kupić tutaj.
Akademia Ekspertów PR zakończyła głosowanie, dzięki któremu znamy już nominowanych w piątej edycji nagród branży public relations – PRotony 2011. Wyniki głosowania Akademii Ekspertów Public Relations dostarczyła Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu. Nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone na Gali wręczenia nagród 9 czerwca, w restauracji SKWER, filii Fabryki Trzciny.
Nominowani (kolejność alfabetyczna):
1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Anna Król, Go Culture, Komunikacja dla kultury
Ryszard Solski, Solski Burson-Marsteller
Paweł Tomczuk, Ciszewski Financial Communications
2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Joanna Łodygowska, Dr Irena Eris
Tomasz Kanton, Kompania Piwowarska
Anna Rostkowska, Zuzanna Filipowska, Mateusz Galica, TNS OBOP
3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej
Janusz Daszczyński, Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej Expo 2010/Shanghai 2010 World Expo Poland Pawilon/ PAIiIZ, Oddział Zagraniczny w Szanghaju
Jakub Marczyński, Stowarzyszenie Wiosna- Szlachetna Paczka
Marek Konkolewski, Komenda Główna Policji
4) Rzecznik prasowy
Jacek Balcer, PLL LOT
Arkadiusz Mierzwa, Bank Pekao SA
Małgorzata Woźniak, MSWiA
5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR
Jarosław Flis, Uniwersytet Jagielloński
Wiesław Gałązka, Dolnośląska Szkoła Wyższa
Marek Skała, Megalit Instytut Szkoleń
Od dzisiaj także osoby, które wcześniej zarejestrowały się za pośrednictwem strony PRotony.pl mogą oddać swoje głosy w Specjalnej Nagrodzie Publiczności. Każdy zrejestrowany otrzyma na adres mailowy podany przy rejestracji indywidualny login i hasło, dzięki którym będzie mógł oddać jeden głos.
Zgodność głosowania Akademii Ekspertów Public Relations z regulaminem potwierdził audytor konkursu – Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.
Współorganizatorem Gali jest restauracja SKWER, filia Fabryki Trzciny, mieszcząca się na Krakowskim Przedmieściu 60A.
Sponsorami Gali są: Samsung, Kompania Piwowarska, Phenome i Instytut Monitorowania Mediów.
Patronami medialnymi konkursu są magazyny Brief, THINK TANK oraz Marketing w Praktyce, a także Radio PiN.
Przyjaciółmi konkursu są programy Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany. (kk)
Jednocześnie przypominamy, że Gala jest imprezą zamkniętą. Zaproszenia można kupić tutaj