WYDARZENIA
Polska Gazeta Wrocławska podsumowuje zakończenie olimpiady w Pekinie. „Chinom udało się wykreować wizerunek potęgi gospodarczej i sportowej” - pisze Oskar Berezowski. Dodaje także, że chińskie władze skutecznie dbały o to, by nic nie zakłóciło przebiegu igrzysk...
„Nie ma skuteczniejszej promocji niż rozgłos – przeciwieństwo reklamy. Spontaniczne szerzenie dobrej wieści z ust do ust ma niebywałą siłę rażenia”, fragmenty raportu Instytutu Marki Polskiej na temat promocji Polski publikują za PAP-em tygodnik Wprost oraz Nowości....
„Polacy nie wierzą w cud PR-owski w Pałacu Prezydenckim”, czytamy w komentarzu Dziennika do sondy przeprowadzonej przez TNS OBOP na temat wpływu dymisji Anny Fotygi na notowania Lecha Kaczyńskiego. Zdaniem większości respondentów prezydentowi nie uda się...



