WYDARZENIA
EUPRERA, Europejskie Stowarzyszenie Badawczo-Naukowe Public Relations, prowadzi po raz drugi badanie na temat zarządzania komunikacją i PR-em. Druga edycja European Communication Monitor ma poruszać takie zagadnienia, jak: nowe kanały komunikacji, nowe media, CSR, strategie public relations...
Do czerwca 2017 roku rzecznik prasowy Poczty Polskiej. Funkcję tę pełnił przez dziewięć lat.
Karierę rozpoczynał w Ekspresie Wieczornym i w Polskiej Agencji Prasowej. Wcześniej pracował jako dziennikarz Gazety Giełdy Parkiet. Zajmował się też komunikacją wewnętrzną w...
Gazeta Wyborcza Rzeszów informuje, że wyłoniona została firma, która opracuje strategię marki dla Rzeszowa. Finalistą konkursu ogłoszonego przez rzeszowski magistrat jest poznańska firma badawczo-doradcza Public Profits. Konkurs na opracowanie, „drogowskazu, który - jak pisze Małgorzata Bujara...