WYDARZENIA
Po badaniach na temat skojarzeń dotyczących polskich miast przeprowadzonych przez IMAS International z Wrocławia Małgorzata Domagała zastanawia się na łamach Gazety Wyborczej Lublin nad tym, co respondenci myślą o Lublinie.Badani kojarzą miasto głównie z uczelniami wyższymi,...
Z perspektywy marketingu administracja publiczna podlega tym samym prawom rynku, co firmy komercyjne, pisze w miesięczniku Home&Market Gabriel Tobor, burmistrz Radzionkowa. Dlatego, aby stworzyć dobry wizerunek miejsca i jego władz, należy postawić na dobrze zarządzaną komunikację....
Agencja KaMODUS prowadzi działania PR dla Fundacji ORIMARI w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO”. Celem akcji jest zachęcenie rodziców do wykonywania corocznych kontrolnych badań medycznych u dzieci do 16. roku życia....



