WYDARZENIA
Anita Błaszczak na łamach Rzeczpospolitej informuje o potrzebie budowania marki i dobrego wizerunku przez wyższe uczelnie w Polsce. Autorka podkreśla, że wraz ze zwiększeniem się liczby studentów szkół prywatnych i pojawieniem się niżu demograficznego, zarówno publiczne,...
Gazeta Krakowska donosi o ciekawej inicjatywie promocyjnej Pcimia. Wójt tej miejscowości zdecydował się skorzystać z propozycji popularyzacji jego miasta przy okazji prowadzonej kampanii reklamowej banku. Tę darmową promocję ma zorganizować agencja reklamowa, która przygotowała telewizyjny spot...
11 marca, na spotkaniu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, rozmawiano o tym, czy można budować przewagę konkurencyjną poprzez działania ekologiczne. W dyskusji w roli ekspertów wystąpili dr Mikołaj Józefowicz z Procter&Gamble, Agnieszka Szczepińska z Ministerstwa Środowiska, Aneta Pacek-Łopalewska...