wtorek, 23 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Pod wspólnym szyldem

Gazeta Wyborcza informuje, że kilkadziesiąt firm zdecydowało się na wspólną kampanię promocyjną pod wspólnym hasłem. Z taką inicjatywą wyszło koszalińskie Centrum Biznesu oraz lokalny producent piwa, a hasłem przewodnim promocji jest slogan „Made in Koszalin”.Jak czytamy...

ComPress na giełdzie

Kolejna firma public relations debiutuje na NewConnect, informuje Puls Biznesu. Po Liberty Group na giełdę wchodzi właśnie ComPress, o którego wzlotach i upadkach można przeczytać w artykule Marcina Zawiślińskiego. Jeden z szefów ComPressu Łukasz Malczewski radzi,...

Vision Group dla firmy szkoleniowej

Agencja Vision Group w maju 2008 r. rozpoczęła współpracę z firmą badawczo-szkoleniową Point Corporate Development. Vision Group odpowiada za całościową obsługę w zakresie korporacyjnego public relations klienta.Umowa została podpisana na cztery miesiące z możliwością przedłużenia. Firma wcześniej...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

W 2026 roku kryzysy przyjdą z internetu. Dezinformacja i deep fake największymi zagrożeniami

Dezinformacja i kryzysy online to największe zagrożenia dla reputacji w nadchodzącym roku – tak wskazali eksperci w badaniu „Kryzysometr”, realizowanym przez Alert Media Communications...

PRoto.pl Poleca