wtorek, 23 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Nowa agencja na rynku

Na rynku pojawiła się nowa agencja PR-owska. Coco Tree, bo tak brzmi jej nazwa, założyły dwie osoby - Izabella Rogala i Magdalena Wesołowska-Tkacz. Izabella Rogala była do tej pory dyrektorem działu kinowego w Best Filmie. Odpowiadała...

Badanie społecznej odpowiedzialności mediów

Szanowni Państwo28 maja rozpoczęło się ogólnopolskie badanie zatytułowane „Społeczna odpowiedzialność mediów w systemie gospodarki rynkowej”. Jest to pionierskie przedsięwzięcie, mające na celu charakterystykę roli mediów w kształtowaniu życia społeczno-ekonomicznego oraz poznanie opinii środowiska dziennikarzy i specjalistów...

Inspiracje PR-owców premiera

Jan Piński i Tomasz P. Terlikowski zastanawiają się na łamach magazynu Wprost nad wizerunkiem Donalda Tuska.Autorzy uznają, że miodowy okres nie mógł trwać wiecznie i premier zaczyna mieć kłopoty z wizerunkiem medialnym. Jego głównym problemem nie...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

W 2026 roku kryzysy przyjdą z internetu. Dezinformacja i deep fake największymi zagrożeniami

Dezinformacja i kryzysy online to największe zagrożenia dla reputacji w nadchodzącym roku – tak wskazali eksperci w badaniu „Kryzysometr”, realizowanym przez Alert Media Communications...

PRoto.pl Poleca