poniedziałek, 22 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Partyka w Kompanii Piwowarskiej

Maciej Partyka dołączył 5. listopada do zespołu brand PR w Kompanii Piwowarskiej. W dziale objął stanowisko specjalisty ds. brand PR-u, a docelowo zajmie się obsługą public reations wybranych marek Kompanii; będzie także realizować projekty z zakresu...

Farmaceutyczny klient

Agencja Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła stałą współpracę z nowym klientem farmaceutycznym – firmą Ranbaxy Poland.Zakres współpracy obejmuje obsługę strategiczno-kreatywną. Pierwszym projektem jest współpraca przy opracowaniu kompleksowej strategii komunikacji nowego produktu na receptę oraz przygotowanie materiałów...

Agencyjne zmiany

Z początkiem listopada w strukturze agencji Network PR nastąpiły zmiany. Katarzyna Teter – w Network PR od początku istnienia firmy – awansowała na stanowisko account directora. Podlegają jej wszystkie działania związane z projektami prozdrowotnymi prowadzonymi przez...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

W 2026 roku kryzysy przyjdą z internetu. Dezinformacja i deep fake największymi zagrożeniami

Dezinformacja i kryzysy online to największe zagrożenia dla reputacji w nadchodzącym roku – tak wskazali eksperci w badaniu „Kryzysometr”, realizowanym przez Alert Media Communications...

PRoto.pl Poleca