poniedziałek, 22 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Kostrzewa z nowym klientem

Agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę ze spółką z branży rynku nieruchomości. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację public relations oraz kampanię reklamową nowej inwestycji dewelopera Delta Universal Properties Management – Rezydencji Warecka. Dodatkowo agencji powierzono przygotowanie strony...

Bartek Podlewski

Zajmuje stanowisko event creative'a w dziale Eskadra Events, z którym jest związany od listopada 2007 roku. Zajmuje się głównie kreacją wydarzeń organizowanych przez firmę oraz pracą w charakterze copywritera. Jest absolwentem socjologii. Doświadczenie zawodowe zdobywał w agencji...

Sportowcy i sponsorzy

Czy na sponsorowaniu sportu można w Polsce zarobić – zastanawiano się w programie „Biznes lunch” w stacji TVN CNBC Biznes. Goście, Ryszard Szurkowski i Maciej Bogusz z Plus GSM, stwierdzili, że choć jeszcze jest to młody...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

W 2026 roku kryzysy przyjdą z internetu. Dezinformacja i deep fake największymi zagrożeniami

Dezinformacja i kryzysy online to największe zagrożenia dla reputacji w nadchodzącym roku – tak wskazali eksperci w badaniu „Kryzysometr”, realizowanym przez Alert Media Communications...

PRoto.pl Poleca