WYDARZENIA
O historii i przydatności lobbingu można przeczytać na łamach dodatku do Gazety Bankowej. Bogusław Piwowar, dyrektor Instytutu Lobbingu w BCC, pisze: „Lobbing w Polsce był postrzegany, i częściowo dalej tak jest, jako działalność niezgodna z prawem,...
W najnowszym magazynie Brief Bogdan Szczesiak, doradca w sprawch marketingu medialnego i PR, daje kilka wskazówek jak współpracować z telewizyjnymi dziennikarzami. „Dziennikarz (…) jest zainteresowany szybkim i sprawnym nakręceniem krótkiej, dobrej, mięsistej i obrazowej »setki«, z naszej kilkuzdaniowej...
Specjaliści ds. PR-u w Szczecinie i Wrocławiu założyli w lutym 2007 roku dwa kolejne oddziały PSPR-u. Razem funkcjonuje więc sześć oddziałów Stowarzyszenia: mazowiecki, śląski, łódzki, podkarpacki oraz nowe - zachodniopomorski i dolnośląski; skupiają one łącznie prawie...