WYDARZENIA
„Uznani polscy lekarze liczą, że specjaliści od wizerunku pomogą im naprawić reputację i odzyskać zaufanie pacjentów” – pisze Katarzyna Bartman w Dzienniku. Autorka przedstawia zarys dyskusji, jaka toczy się w środowisku lekarskim pomiędzy zwolennikami a przeciwnikami...
Joanna Tańska pisze w Newsweeku o planach przeprowadzenia kampanii społecznej przekonującej Polaków do transplantologii. Resort zdrowia chce przeznaczyć na ten cel 400 tys. zł. Liczba przeszczepów zaczęła w Polsce dramatycznie maleć po wypowiedzi ministra Ziobry odnośnie...
Lubelskie wydanie Gazety Wyborczej informuje o ogłoszonym właśnie konkursie na logo Lublina. Jest to inicjatywa Biura Marketingu Miasta, które przewiduje, że odpowiedzą na nią agencje reklamowe, public relations oraz „wolni strzelcy”. Michał Krawczyk, szef Biura, stwierdził,...



