czwartek, 21 sierpnia, 2025

WYDARZENIA

Najbardziej opiniotwórcze media w 2006 roku

W rocznym zestawieniu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce w 2006 r.”, przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, zwyciężyła Gazeta Wyborcza. Wśród stacji telewizyjnych liderem jest TVN, wśród radiowych - Radio ZET. Najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w 2006...

Hays Poland

Hays Polandul. Złota 59Warszawa

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiegoul. Jagiellońska 26Warszawa

Zmiany w strukturach Porsche Polska. Jakub Kessler dyrektorem marketingu i Customer Experience

Modyfikacje te mają wzmocnić pozycję marki na polskim rynku i odpowiedzieć na wyzwania transformacji branży motoryzacyjnej...

Współzałożyciel Nike przekazał 2 mld dol. na Oregon Cancer Center

Phil Knight, absolwent m.in. University of Oregon, i jego żona Penny, postanowili...

Drutex oficjalnym partnerem FC Bayern

W ramach współpracy z klubem marka będzie korzystała z pakietu świadczeń marketingowych, w tym m.in. ekspozycji na bandach LED...

Eurowizja z nowym logo. Fani nie są zadowoleni

Z okazji jubileuszowej 70 edycji konkursu organizatorzy zdecydowali...

YouTube usprawnia moderowanie komentarzy i oznaczanie współprac sponsorskich

Rozwiązania te mają ułatwić twórcom korzystanie z platformy i poprawić ich ogólne wrażenia...

Superbet i Jeremy Sochan promują odpowiedzialną grę

Kampania „Gra to nie wszystko”, której ambasadorem został koszykarz...

Reklama żelu pod prysznic zakazana w Wielkiej Brytanii. Miała wzmacniać negatywne stereotypy

Według ASA spot sugerował, że czarna skóra jest „problematyczna”, zestawiając ją z jasną, pozbawioną niedoskonałości karnacją...

STS sponsorem tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski

Zmianie ulegnie nazwa rozgrywek – teraz będzie to...

PayPo sponsorem kobiecej drużyny futbolu amerykańskiego

Warsaw Sirens to pierwsza kobieca drużyna futbolu amerykańskiego w Polsce...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Trendy to zmiany, nie chwilowa moda

Z trendwatcherką Mają Musznicką-Janiec rozmawiamy o...

PRoto.pl Poleca