wtorek, 23 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Kampania chroniąca dzieci

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną „Zobacz – Usłysz – Powiedz”, która ma na celu uwrażliwienie jej odbiorców na problem przemocy wobec dzieci. W ramach kampanii na ulicach miast oraz w prasie pojawiły się przekazy medialne...

PR i PRL

Artur Boiński na łamach Głosu Wielkopolskiego rozmawia z Jarosławem Nadolskim, specjalistą public relations, na temat PR-u i polityki. Nadolski ocenia, iż trudno dziś rozstrzygnąć, czy PRL-owska propaganda była PR-em. Natomiast postępowanie dzisiejszych polityków ocenia jednoznacznie: „Mamy...

Właściwie nazwane wartości

W magazynie Media i Marketing Norbert Kilen z agencji On Board PR charakteryzuje jedną z przyczyn porażek komunikacji firmy. Autor zwraca uwagę na to, jak ważne jest właściwe określenie nazw przy tworzeniu zestawu wartości firmy. Jak...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

W 2026 roku kryzysy przyjdą z internetu. Dezinformacja i deep fake największymi zagrożeniami

Dezinformacja i kryzysy online to największe zagrożenia dla reputacji w nadchodzącym roku – tak wskazali eksperci w badaniu „Kryzysometr”, realizowanym przez Alert Media Communications...

PRoto.pl Poleca