wtorek, 23 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Wizerunkowe starania Łodzi

Gazeta Wyborcza Łódź i Dziennik Łódzki informują o projekcie miasta, dzięki któremu miałoby ono stać się Europejską Stolicą Kultury w 2016 roku. W ramach podejmowanych w tym kierunku działań stworzono stronę internetową, na której można znaleźć informacje...

Dwóch klientów Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z korporacją Emerson Network Power i polskim odziałem koncernu PepsiCo. W ramach umowy z firmą Emerson Network Power agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, organizację wydarzeń dla branży IT...

Wykład o wizerunku

Jak podaje Gazeta Krakowska, Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club organizuje wykład „Kreowanie wizerunku”. Spotkanie odbędzie się 25 stycznia o godzinie 18 w Auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Wykład jest częścią projektu „Kurs na Biznes”, którego...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

W 2026 roku kryzysy przyjdą z internetu. Dezinformacja i deep fake największymi zagrożeniami

Dezinformacja i kryzysy online to największe zagrożenia dla reputacji w nadchodzącym roku – tak wskazali eksperci w badaniu „Kryzysometr”, realizowanym przez Alert Media Communications...

PRoto.pl Poleca