poniedziałek, 23 czerwca, 2025

WYDARZENIA

TP Internet

TP Internetul. Domaniewska 41, TaurusWarszawa

Otylia media relations

Czy sportowe sukcesy Otylii Jędrzejczak zostaną wykorzystane marketingowo? Zastanawiają się nad tym dziennikarze portalu gazeta.pl i Newsweeka. Według specjalistów ds. PR, sposobem na promocję sponsorów mistrzyni olimpijskiej mogą być m.in. zawody pokazowe, akcje eventowe, konkursy i...

Dietetyczna czekolada

Kraft Foods, druga co do wielkości firma spożywcza na świecie, planuje zmniejszyć zawartość tłuszczu i cukru w swoich czekoladkach. Konsorcjum zleciło agencji PR Burson-Marsteller przeprowadzenie badań sprawdzających, jak te zmiany mogą być odebrane na głównych światowych...

Polskie projekty nagrodzone w Cannes Lions. Złoto, trzy srebra i dwa brązy

Kampania agencji DDB Warszawa dla McDonald’s Polska „Zima nadbiera kolorów” zdobyła aż cztery nagrody...

100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych. Nowy ranking „Forbes Women” i IMM

Zestawienie prezentuje setkę medialnych rekordzistek w dziedzinach sportu, kultury, show-biznesu, mediów i biznesu...

Komisja Europejska rezygnuje z projektu dotyczącego greenwashingu

Jego ostateczna wersja miała zostać zaprezentowana w czerwcu 2025 roku...

Klink International wciąż z N42 Group

Polski importer i dystrybutor kamienia naturalnego po raz kolejny przedłużył współpracę z agencją...

Rząd ma rzecznika! Został nim Adam Szłapka

To dotychczasowy minister ds. Unii Europejskiej i lider Nowoczesnej...

Triple PR z nowymi klientami

Agencja poinformowała o nawiązaniu współpracy z dwiema nowymi markami – Radamed oraz EasyDocs...

TikTok prezentuje nowe funkcje AI dla reklamodawców

Każda z nowych opcji ma odpowiadać na konkretną potrzebę marketerów i twórców reklam...

Ambasadorzy marek: Owen Wilson dla Wolta

Współpraca marki z aktorem rozpoczyna się od działań promujących subskrypcję Wolt+...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

PRoto.pl Poleca