Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 19 lipca, 2025

WYDARZENIA

Bądź czysty!

ZFPR rozpoczął akcję ”Czyste informacje”, której celem jest eliminowanie z mediów ukrytej reklamy. Organizatorzy są zdania, że kupowanie w mediach tekstów redakcyjnych redukuje popyt na działania PR. W ramach projektu instytut SMG/KRC, partner akcji przeprowadzi badania...

Primoloko dla 3PM

Primoloko będzie obsługiwać platformę muzyczno-internetową 3PM. Agencja będzie wspierać wejście na rynek firmy i budować jej pozytywne relacje z mediami. 3PM oficjalnie rozpocznie działalność 28 października br. - debiut rozpocznie duży event. Działania promocyjne obejmą również...

Konferencja prasowa na miarę firmy

Chcąc przekazać mediom informacje o nowościach lub wyjaśnić powody zaistnienia sytuacji kryzysowej w firmie, należy zorganizować konferencję prasową – dobrze ją przygotować, sprawnie przeprowadzić i rozsądnie ocenić efekty. Konferencje prasowe organizowane są po to, aby zaprezentować...

Influencerka zakłada fundację zachęcającą do sharentingu. Internauci wzywają Rzecznika Praw Dziecka

Znacząca większość komentarzy pod wpisem influencerki ma negatywny wydźwięk...

Start ogólnopolskiej kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Reklamy pojawią się na lotniskach, a materiały informacyjne zostaną umieszczone w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych...

MKiDN promuje wakacje z kulturą. W kampanii użyto AI

Projekt „Odwiedź kulturę na wakacjach” ma pokazać różnorodność polskiej oferty kulturalnej...

AI w służbie streamingowego giganta?

Netflix po raz pierwszy wykorzystał...

Luiza Jurgiel-Żyła rzeczniczką prasową Instytutu Pileckiego. Zmiana na stanowisku w trudnym czasie?

Zarówno sam ośrodek badawczy, jak i jego poprzedni rzecznik doprowadzili do powstania wielu kontrowersji, które sprawiły, że wizerunek instytucji znacząco ucierpiał...

XVI edycja PRCH Retail Awards – nowe kategorie konkursowe

Do 18 sierpnia 2025 roku można składać aplikacje w ponad 25 kategoriach konkursowych...

Walk PR odpowiada za komunikację Lorenz

Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada koordynowany przez Matyldę Żemajtis zespół...

Good One PR współpracuje z Runmageddonem

Agencja do końca sezonu 2025 odpowiada za całość działań PR...

Pekao partnerem Bittersweet Festival

W ramach współpracy na wydarzeniu znajdzie się strefa banku „LEVEL WYŻEJ. DŹWIĘK – GŁOŚNIEJ!”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Influencerka zakłada fundację zachęcającą do sharentingu. Internauci wzywają Rzecznika Praw Dziecka

Znacząca większość komentarzy pod wpisem influencerki ma negatywny wydźwięk...

PRoto.pl Poleca

Wybierz i posłuchaj