poniedziałek, 15 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Powracające teczki i czarny PR

TVN 24 wyemitował rozmowę z Tomaszem Nałęczem, gdzie jedną z omawianych spraw były teczki Niezabitowskiej i Oleksego. W związku z nimi, Nałęcz powiedział, że „coraz bardziej wpływowe są instytucje organizujące czarny PR, wyrabiające różnym osobom, w różnych okolicznościach...

Menedżer z charyzmą

„Żaden inny menedżer sportowy nie wywołuje w Polsce tylu emocji co Federer. Specjaliści zarzucają Austriakowi, że działa tak jakby nigdy nie czytał podręczników marketingu” - takie komentarze na temat trenera polskich skoczków czytamy w dzisiejszej Rzeczpospolitej....

Nowe logo Polsatu

Presserwis dowiedział się, że 13 stycznia 2005 roku grupa Polsat zmieni logo i oprawę graficzną Polsatu Sport. Autorem nowego logotypu jest Marek Schwartz, a jego projekt jest bardziej nowoczesny, niż stare logo.

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

PKO Bank Polski ogłasza przetarg na wybór agencji fieldmarketingowej

Wybrana firma ma zająć się pełną obsługą techniczną eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych...

All Hands Agency wspiera projekt Organizacji Odzysku ASEKOL PL

Agencja odpowiada za działania public relations, w tym relacje z mediami...

Ważna wiadomość dla Czytelników newslettera PRoto – czeka Was poranna dawka wiedzy!

Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby, dlatego z przyjemnością informujemy, że zmieniamy godzinę wysyłki newslettera PRoto z popołudniowej na poranną...

Instagram edukuje, jak rozmawiać z nastolatkami o mediach społecznościowych

Seria „Carversations” ma na celu pokazanie autentycznych rozmów między rodzicami a ich dziećmi, które często odbywają się w samochodzie...

Chatboty wciąż zawodzą w sytuacjach kryzysowych

Test przeprowadzony przez The Verge ujawnił, że największe chatboty mają problemy z właściwą reakcją na wzmianki o myślach samobójczych...

Agencje i marketerzy z Polski nagrodzeni w Effie Awards Europe. Historyczny sukces McCANN

Tegoroczna edycja przyniosła cztery statuetki dla Polski. Trzy z nich trafiły do McCann Poland...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

„Efekt Smarzowskiego” w liczbach. Premiera filmu „Dom dobry” wywołała wyraźny wzrost dyskusji o przemocy domowej

Najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego stał się czymś więcej niż wydarzeniem kulturalnym – zadziałał jak społeczny zapalnik. Realnie przełożył się na wzrost liczby zgłoszeń od osób szukających pomocy...

PRoto.pl Poleca